Lammeskinn

Elise95

Glad i forumet
Vasker dere lammeskinnet før det tas i bruk?
Og trenger man å bruke lammeskinn i vogna under vognposen?

Last edited:
1. husker ikke..
2. hadde det inne i vognposen på vintertid og lammeskinn med dyne over resten av de litt kjøligere periodene.. (og kun teppe på sommeren med nr1)

Vaska mitt lammeskinn
Noen sier de bruker lammeskinn under , noen sier nei . Spørs hvor kaldt det er og hvordan babyen blir .

Trenger ikke å vaske det, men kan være greit å lufte det skikkelig.

Vi har hatt en lammeskinnspose og da brukte vi ikke noe ekstra lammeskinn under. Med tredjemann nå kommer vi til å bruke en Easygrow-pose fordi lammeskinnsposen er litt for åpen til en nyfødt baby (nr 1 og 2 var 5 måneder før vi brukte den fordi de er sommerbabyer), og nettopp fordi babyen er nyfødt på vinterstid så kommer vi nok til å bruke lammeskinn under vognposen.

Trenger ikke vaske lammeskinn, forhørte meg litt hos barnas hus i dag og dette er ikke nødvendig med det standard naturlige de har vertfall.. litt usikker på behandlet lammeull i grått eller hvitt som de også selger, jeg var i utgangspunktet mer skeptisk til disse også pga behandling og fikk medhold av de ansatte der :)
Ellers er det strengt tatt ikke nødvendig med lammeskinnet oppi posen, vi har kjøpt voksi urban og der er det ull i ryggen på selve posen så fikk beskjed om at det holdt med posen oppå :) men gjerne litt vurdering ut fra vognpose?

Trenger ikke vaske lammeskinn, forhørte meg litt hos barnas hus i dag og dette er ikke nødvendig med det standard naturlige de har vertfall.. litt usikker på behandlet lammeull i grått eller hvitt som de også selger, jeg var i utgangspunktet mer skeptisk til disse også pga behandling og fikk medhold av de ansatte der :)
Ellers er det strengt tatt ikke nødvendig med lammeskinnet oppi posen, vi har kjøpt voksi urban og der er det ull i ryggen på selve posen så fikk beskjed om at det holdt med posen oppå :) men gjerne litt vurdering ut fra vognpose?
Lammeskinnet er fra KID.
Har bestilt risarosa vognpose:) den er strikket i ull med dun inni.

Østlandsdamer; bruker dere lammeskinn inni voksiposene? Jeg har voksi city, og er så usikker på om jeg trenger det eller ikke :o

Har dere lammeskinn i babysenga også? Ligger babyen rett på dette eller har dere det under lakenet? Hvordan er det med å få bort flekker og bakterier fra oppkast og avføring?

Jeg brukte ikke i senga sist. Og jeg kommer ikke til å bruke under lammeskinnsposen. Dette blir mitt andre februarbarn og jeg bor i Buskerud :-)

Back
Topp