Lammeskinn

Ja, både i seng og vogn. Har kjøpt begge størelsene til Nøstebarn, helt herlige og var veldig fornøyd med dem da snuppa var liten :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

nope :) ingen av delene.. ingen fan av det her :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I vogn og seng, hadde det med storesøster :)

Her blir det ingen ull :) Brukte ikke det med storesøster eller...

Ok. Jeg har også kjøpt inn to stk fra Nøstebarn, en til vogn og en til seng.

Leste nemlig denne artikkelen i sted, om ull i sengen, og ble litt usikker.

http://www.helsedirektoratet.no/pub...Publikasjoner/godt-inneklima-for-spedbarn.pdf

Ville ikke bekymret meg for det når du har valgt nøstebarnull. Det gjør hvertfall ikke jeg. Jeg har hatt endel eksem og atopisk hud siden jeg var barn, så mine barn er jo mer utsatt for eksem og allergi, snuppa har sovet på nøstebarnskinn hver natt i nesten 4 år og har ikke tendens til atopisk hud. (Når det er sagt så ville jeg ikke brukt noe annet soveskinn enn nøstebarn sitt. Soveskinn er ikke like! ;) ). Snuppa ble forøvrig mer svett og klam uten soveskinn enn med, og det har jo også litt å si for huden.

Her kommer vi ikke til å ha. Vi hadde med de to eldste i vogna, de er født på vinteren. Men vi har ikke hatt det inne.

Takk for svar :) jeg har kjøpt det store og tenker kjøpe det lille også!

Uff, leste den artikkelen nå jeg også, var ikke nervøs før, men nå virker jo alt farlig :/ Har i Hvertfall kjøpt ett korthåret lammeskinn jeg tenkte å bytte på å ha i sengen og vognen.

Back
Topp