Lammeskinn

MinMageboer

Flørter med forumet
Jeg var på Barn og utstyr i dag for å kjøpe et lammeskinn (korthåret).
Spurte pent dama i kassa om det var ekte skinn - det virket nemlig litt "syntetisk" på baksiden, og alle skinnene så eksakt like ut.
Fikk et grettent svar tilbake om at "Selvsagt er det ekte!".
Dermed ble det ikke noe lammeskinn på meg i dag, for jeg hadde virkelig ikke lyst til å kjøpe noe av henne... :/

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et (ekte) lammeskinn til barnevogna som ikke koster så alt for mye? :)

Næmen, for et svar da! Kanskje ikke det rimeligste, men Nøstebarn har jo i flere størrelser? Brukte aldri skinn i vogn eller seng vi, men har et stort skinn vi fikk i gave som var fint på gulvet om det var kaldt :)

Jeg har bestilt soveskinn fra Nøstebarn til å ha i senga. Delvis fordi det er allergimotvirkende og delvis fordi vi har det som regel litt kaldt på soverommet så skinnet holder babyen litt ekstra varm. Men skinnene derifra er jo litt dyrere siden de kommer fra en spesiell type sau, mellom 800-1000kr litt avhengig av størrelse. Grunnen til at alle skinnene er like i butikken er fordi de er klipt til slik for å passe en standard! 

eg har både kaiser og nøstebarn sine skinn. Vert veldig fornøgd med begge, og eldste mann sov veldig godt på Kaiser skinna.
Nå ville eg prøve Nøstebarn sine og, sidan eg har hørt så mye bra om dei.

Kaiser er litt billigare og du får ulike str, Nøstebarn er dyrast, men det virker som eit kjempe bra skinn. Mitt nye var enormt stort, og absolutt verdt pengane slik eg kan sjå det.

Jeg jobber på coop obs, vi har hatt korthåret lammeskinn på tilbud i 2 uker nå :) Mange småbarnsforeldre som har handlet.. Kjøpte meg et selv i går, passet perfekt til vogna! Kun 99,-

Takk for svar :)
Da blir det høyst sannsynlig et fra Nøstebarn. Pappa ville "sponse" meg :D
Hvilken størrelse har dere?

99 kroner? Det var da veldig billig!?
Har dessverre ALT for lang vei til nærmeste Coop OBS - ellers hadde jeg tatt en tur og sett på det :)

jeg bestilte det minste siden vi skal ha det i ei Bedside Crib som bare er 40*90cm stor. Men hadde vi skulle hatt det i ei sprinkelseng ville jeg nok bestilt det største 

Jeg har kjøpt lammeskinn på nøstebarn og er utrolig fornøyd:-) kjempe god kvalitet!

Eg har kjøpt to forskjellige, eitt frå Tyskland (til vogna) og eitt frå Barnevognhuset Rudo. Dei siste kan ein bestille frå, og dei har nokre butikker i Oslo. Betalte 299, og det er visst fast lavpris. Kjennes veldig gode ut, men har jo ikkje fått testa med baby endå :-) Nokon som har erfaring med lammeskinn frå Rudo?

Har et til 399,- fra babyshop og er meget fornøyd med det.

MinMageboer skrev:
Jeg var på Barn og utstyr i dag for å kjøpe et lammeskinn (korthåret).
Spurte pent dama i kassa om det var ekte skinn - det virket nemlig litt "syntetisk" på baksiden, og alle skinnene så eksakt like ut.
Fikk et grettent svar tilbake om at "Selvsagt er det ekte!".
Dermed ble det ikke noe lammeskinn på meg i dag, for jeg hadde virkelig ikke lyst til å kjøpe noe av henne... :/

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et (ekte) lammeskinn til barnevogna som ikke koster så alt for mye? :)

De er ekte lammeskinn.Men for en måte å svare deg på da gitt!Hadde blitt sur jeg og!

Jeg kjøpte et på IKEA for noen år siden. Det var grått og korthåret. Har vært veldig fornøyd med det!!

Etter jeg hadde kjøpt det så vasket jeg det på ullprogram med litt milo, tørket det lett i tørketrommelen og hang det opp til ordentlig tørk etterpå. Rev litt i alle kanter innimellom.
Ja, jeg vet at det sies at det ikke skal i maskin og tørketrommel, men hvorfor gjøre det tungvindt når det er så mange fine programmer på nymotens maskiner! ;) Funket bra her!

Back
Topp