Lammeskinn til britax smile 3 bag??

Vognskinn fra nøstebarn er veldig fint. Dyrere enn en del andre, men smalt så det passer vogna og mitt ser like fint ut etter to barn. Har brukt det i bag og sittedel!

Jeg har britax smile 2 og har et sånn standardskinn (uten selehull altså) kjøpt på kid eller barnas hus eller noe slik, den pssser ikke perfekt, går litt opp kantene øverst og nederst i vogns, men ikke noe som jeg ser på som et problem. :) kan evt klippe til? Vet ikke om det er stor forskjell på britax 2 og 3 bagen da

Det jeg lurer på og om jeg bare skal kjøpe en som er brukt for eksempel og så klippe det til? Og heller kjøpe nytt når skal gå over til sitte delen

Men får spørre om noe annet og da som ikke har noe med vogn og gjøre. Skal på fødselsforberedende kurs på helsestasjonen. Noen som vet hvor lenge det varer? Siden mannen må ta fri fra jobb for regner med alle har med partner

Det jeg lurer på og om jeg bare skal kjøpe en som er brukt for eksempel og så klippe det til? Og heller kjøpe nytt når skal gå over til sitte delen
Fungerer nok fint det :) Vi har to skinn. I sittedelen har jeg sånn skinn med hull for selene, og i bag har jeg «vanlig» lammeskinn

Ville kjøpt det nytt jeg, siden hun kanskje skal ligge rett på skinnet også :) kan være mye støv og andre bakterier i et brukt skinn, så jeg ville bare hatt et brukt til større barn :) har hatt brukt i sykkelvogn og sånn.
Men det der som jeg linka til som heter Vilje er rimelig smalt så kan ikke skjønne annet enn at du får stappa det nedi.

Ang fødselsforberedende kurs - ring helsestasjonen og spør. Det er sikkert ikke likt over hele landet :)

Back
Topp