Lammeskinn/saueskinn

nadjaah

Gift med forumet
Har dere lammeskinn/saueskinn med kort eller lange" hår"?

Viss du tenker på til babyen så har vi bare korthårete, da langhåret ikke anbefales til barn. Viss det var det du tenkte på?

Var det jeg tenkte på ja:)

Har kjøpt korthåret fra Nøstebarn. Som nevnt skal ikke barnet ligge på langhårete.

kjøpte til eldste min. langhåret. (visste ikke noe om dette da) har aldri kunne brujt det.. gjennomvarm/våte barn

Jeg har også det, men skal man gjøre noe med det før man tar det i bruk? Er det nok med lufting?

Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Det ligger jo fortsatt bare å venter på å bli tatt i bruk i januar. Regner egentlig med at lufting er nok?

Jeg har to korthårete og et langhåret.. Det langhårete har jeg hatt siden jeg selv var baby, men det får ikke barna ligge på når de er bittesmå.. Det ligger i en stol til pynt.. Toåringen elsker å sitte i den stolen på grunn av at skinnet er så mykt og godt:)

Vi har korthåret til vogna. Signerer de som sier at man ikke skal bruke langhåret til soveskinn.

Hvis lammeskinnet er nytt er det nok å bare lufte det litt før det tas i bruk. Hvis det er brukt av andre kan man med fordel legge det et døgn i fryseren og børste det etterpå.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Det ligger jo fortsatt bare å venter på å bli tatt i bruk i januar. Regner egentlig med at lufting er nok?

Satser på det ja. Leste litt bakpå den lappen som fulgte med og da tenker jeg at det kun trenger å luftes.

Back
Topp