Lammeskinn og vognpose i vogna?

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Til dere som har begge: Har man vognposen over lammeskinnet? Jeg har begge (er førstegangs så er usikker), men det virker litt som om lammeskinnet mister litt effekten sin da, eller gjør den ikke det?

Skal ha skinnet under vognposen. Har langhåret så her blir det mest for isoleringen sin del uansett :)

Jeg har brukt voksi urban med ull i underdelen, og hadde aldri behov for lammeskinn her vi bor. Men jeg hadde alltid ett tynnt teppe inni vognposen, nyfødtbæsj er nesten umulig å få vasket bort, så om uhellet skulle være ute så slipper du å vaske hele vognposen ;)

Jeg har brukt voksi urban med ull i underdelen, og hadde aldri behov for lammeskinn her vi bor. Men jeg hadde alltid ett tynnt teppe inni vognposen, nyfødtbæsj er nesten umulig å få vasket bort, så om uhellet skulle være ute så slipper du å vaske hele vognposen ;)
Takk for tips! Er et helseteppe ok feks?

Takk for tips! Det er Voksi urban vi har kjøpt og :)

Back
Topp