Lammeskinn og teppe, eller tynn vognpose?

ønskebaby3

Andre møte med forumet
Lillebror har har termin rundt 28.august, og lurer på hva dere andre med termin rundt samme tid har i vognen?:)

Er så vanskelig å vite temperatur så seint i august..

- Lammeskinn med teppe over baby?
- Lammeskinn og vår/høst-pose?
- Bare vår/høst-pose?

Storesøstrene er født i mars, så tenkte aldri på temperaturen da;)
 
Kommer selvfølgelig litt an på været, men ser for meg lammeskinn og teppe. :)
 
Jeg starter med lammeskinn og teppe/dyne, også går jeg iver til høst/vinterpose når det blir kaldt☺️ Gidder ikke kjøpe vårpose nå, venter til neste vår npr han er i sportsvogn. Ser for meg at det er veldig praktisk der, fremfor en dyne som blir sparket vekk hele tiden, hehe.
 
Har alle mulige alternativer tilgjengelig siden jeg har en som blir 2 år i august. Da han var ny brukte jeg lammeskinn og dyne i bagen helt til jeg begynte å bruke vinterposen. Bagen med trekk er jo ganske lun i seg selv også.
 
Jeg tenker å ha ullteppe, dyne og vårpose tilgjengelig og prøve meg fram. Satser nok mest på de fine ullteppene bestemor har strikket i begynnelsen :) Deilig med nr 2 når det meste er på plass allerede
 
Hei.
Jeg har lurt på det samme selv, termin midt i august... dere som tenker lammeskinn, tips til hvor dere har kjøpt ? Tenkte det nederst og ullpledd i starten evt dyne og ullpledd før vi går over til pose. Vi har kjøpt britax smile 3, men har foreløpig ikke funnet et skinn som jeg synes passer bra oppi bag, har ett som passer perfekt til sportsdel og pose, men sliter litt med å finne et som passer bag.
 
Hei.
Jeg har lurt på det samme selv, termin midt i august... dere som tenker lammeskinn, tips til hvor dere har kjøpt ? Tenkte det nederst og ullpledd i starten evt dyne og ullpledd før vi går over til pose. Vi har kjøpt britax smile 3, men har foreløpig ikke funnet et skinn som jeg synes passer bra oppi bag, har ett som passer perfekt til sportsdel og pose, men sliter litt med å finne et som passer bag.
Easygrow har et blågrått lammeskinn som jeg liker godt, kjøpte akkurat nr 2 av det. Skal se om jeg finner link.
 
Hei.
Jeg har lurt på det samme selv, termin midt i august... dere som tenker lammeskinn, tips til hvor dere har kjøpt ? Tenkte det nederst og ullpledd i starten evt dyne og ullpledd før vi går over til pose. Vi har kjøpt britax smile 3, men har foreløpig ikke funnet et skinn som jeg synes passer bra oppi bag, har ett som passer perfekt til sportsdel og pose, men sliter litt med å finne et som passer bag.
https://www.lilleprinsen.no/produkt/easygrow-lambskin-stroller-grey/
 
Hei.
Jeg har lurt på det samme selv, termin midt i august... dere som tenker lammeskinn, tips til hvor dere har kjøpt ? Tenkte det nederst og ullpledd i starten evt dyne og ullpledd før vi går over til pose. Vi har kjøpt britax smile 3, men har foreløpig ikke funnet et skinn som jeg synes passer bra oppi bag, har ett som passer perfekt til sportsdel og pose, men sliter litt med å finne et som passer bag.
Oi, så nå at du skrev bag. :hilarious: Vet ikke om det passer fint i bag, det har jeg ikke tenkt på å prøve. :rolleyes:
 
Oi, så nå at du skrev bag. :hilarious: Vet ikke om det passer fint i bag, det har jeg ikke tenkt på å prøve. :rolleyes:

Det der trur jeg jaggu kan funke bra altså... var mye finere fasong på det enn de andre jeg har sett på, også fantes det jo i grått, nyyyydelig... ikke så ille gærn pris heller...Tuuuuusen takk for tips:smiley-bounce016
 
Har alt du nevnte etter førstemann og tenker jeg kommer til å bruke alt og bytte på ut fra temperatur.. Men om jeg skulle valgt nå på nytt, tror jeg at jeg hadde gått for lammeskinn og vårpose :) Har hørt lammeskinnene fra nøstebarn har fått mye skryt, selv har jeg et fra barnashus som har fungert fint :)
 
Jeg brukte lammeskinn i vogna helt til vi gikk over til sportsdelen. Med vogn-dundyne på senhøst/vinter og tynt teppe eller ullpledd før det, alt etter hvilken temperatur det var ute.
 
Prøver oss nok med lammeskinn og teppe i starten, så går vi over til vinterpose når det blir kaldere.
 
Har kjøpt en vår/høstpose men blir nok og ha lammeskinn også i. Bor i nord norge og vi er ikke velsignet med så mye varme :hilarious:
 
Førstegangs her, med termin 12.8.
Må ha lammeskinn uansett, så tenkte å kjøpe det.
Mange foreslår vår-/høstpose, så tenkte gå til innkjøp av en slik også. Barnas Hus har nå 40% på vårposer fra Voksi og Reflex. :)
 
Med blivende storebror brukte vi i starten den minste dyna, og eventuelt et pledd over. Februarbaby i Trøndelag, så var litt kaldt) og mener jeg hadde saueskinn i bunnen. Men nå har jeg alt mulig, både saueskinn, tepper, vår/høstpose, vinterposen, dyne. Og kan velge å vrake litt. Men vurderer å bruke dyne i sensommer/høst frem til det blir kaldt. Kommer an på hvor lenge 2åringen tenker å sove på dagtid. For han trenger posene i sin vogn.
 
Back
Topp