lammeskinn og tørketrommel

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
jeg leste en plass på nett at lammeskinn kunne i tørketrommelen så jeg måtte bare prøve :p Først vasket jeg det på 30 grader, og inn i tørketrommelen med 3 tennisballer så kunne slå litt på det :) resultatet er supert :D godt og mykt, og jeg trengte ikke å børste det en gang :)
Andre som har prøvd det?
 
Oi, wow! Nei, tørka dem på balkongen og børsta med en sånn hundebørste. Så bra det funker med trommel da! Mye enklere :)
 
Oi, wow! Nei, tørka dem på balkongen og børsta med en sånn hundebørste. Så bra det funker med trommel da! Mye enklere :)
Det var veldig enkelt, også var det så raskt ferdig :)
 
Lurt. Brukte lang tid på å tørke mine. Neste gang jeg skal vaske dem, får jeg heller ta dem med til mamma, har ikke trommel selv.
 
Tusen hjertelig takk for verdens beste tips!! Du er en knupp!
jeg har tenkt å få vaska skinna nå, men bare drøyd det pga det slitet å få myka de opp igjen. Men da ordner det seg jo.... :)
 
jeg leste en plass på nett at lammeskinn kunne i tørketrommelen så jeg måtte bare prøve :p Først vasket jeg det på 30 grader, og inn i tørketrommelen med 3 tennisballer så kunne slå litt på det :) resultatet er supert :D godt og mykt, og jeg trengte ikke å børste det en gang :)
Andre som har prøvd det?

Takk for tips! Det skal prøves! :D Men er det noen som har forslag til hva annet jeg kan bruke enn 3 tennisballer?
Ting står LITT på hodet på vaskerommet så blir å lete etter nåla i høystakken der nede...
 
Svigermor prøvde det med noen gamle, men de måtte hu kaste fordi de begynte å stinke. De var vel å merke fra da hu var liten.
 
Takk for tips! Det skal prøves! :D Men er det noen som har forslag til hva annet jeg kan bruke enn 3 tennisballer?
Ting står LITT på hodet på vaskerommet så blir å lete etter nåla i høystakken der nede...
En ren sko? :)
 
Svigermor prøvde det med noen gamle, men de måtte hu kaste fordi de begynte å stinke. De var vel å merke fra da hu var liten.
Dette er bare noen år gammelt, og de lukter ikke.. men er kanskje forskjell på skinnene også..
 
Men om noen ikke blir så bra, så vil jeg ikke ha skylden :p
 
skal alle bruke lammeskinn no i sommer? trenger vi det? :/ det verste er at det er bare litt over 3 år siden jeg fødte siste og jeg husker pokker ikke om vi brukte det med en gang(april barn sist) :smiley-ashamed005 :gen014
 
skal alle bruke lammeskinn no i sommer? trenger vi det? :/ det verste er at det er bare litt over 3 år siden jeg fødte siste og jeg husker pokker ikke om vi brukte det med en gang(april barn sist) :smiley-ashamed005 :gen014
Jeg hadde ikke sist, men tenkte jeg kunne prøve :) er så mange som skryter av det på sommeren også :)
 
Kommer til å ha et par saueskinn på gulvet og gjøre det samme som sist. La minsten ligge å sprelle litt naken på skinnet før kveldstell. :)
Husker det som koselig og vesla likte det hvertfall veldig :D Lå og sparka og vifta til alle kanter ;)
 
Hvor kjøper dere skinnene da? Flere plasser vet jeg-men er det noen som er "bedre" enn de andre? :) og hvilken str kjøper dere?
 
Jeg har arvet.. men de fleste baby butikker har det, har jeg sett:)
 
Takk for tipset! Det skal prøves ut når jeg en gang begynner å lete frem babyutstyret.
 
Jeg har arvet ett og kjøpt ett på en babybutikk på Grønland i Oslo. Har hørt at de som er lange i "pelsen" kan være litt upraktiske. Og noen av dem kan vel ikke vaskes i maskin. Så ville ha sjekka korthåra+maskinvask :) Forresten mange som skryter av de fra Nøstebarn, men de er veldig dyre.
 
Back
Topp