Lammeskinn i vogna

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Har dere skinn i vogna i april og hele sommeren? Hvilken type? Jeg har hele veien tenkt at jeg skal bruke et vanlig skinn, men kanskje det blir fullt? Bør man heller ha et skinn beregnet for vogn? Da trenger man jo heller ikke nytt når man har behov for å begynne å bruke seler i vogna...

Jeg hadde ikke skinn i vogna på sommeren sist jeg hadde baby på sommeren. Kanskje hvis jeg trillet ute i regnet. Men den sommeren var veldig varm da! Ti år siden nå.

Vil nok se an temperaturen litt, men regner med å bruke det den første tiden i allefall. Jeg har skinn som passer til vogn ja, korthåret er best:)

Jeg har en lammeskinnspose som jeg tenker å bruke... Den blir sikkert også raskt for varm, men avhengig av temperatur tenkte jeg kanskje å bare bruke den i starten... Men bruker dere alle skinn som er beregnet for vogn eller andre skinn? :)

Vi har brukt "soveskinn" i vogna, og berre kutta hull til seler etter behov. :) Rekner med å bruke skinn i vogna den første tida i alle fall, og så ser vi an kor varm sommaren blir. Blir det sommar ala 2014, så er det ikkje behov for skinn, men om det blir litt som ifjor, så kan det vera kjekt med skinn.. ;)

Vi brukte Nøstebarnskinnet i vogna også, helt til hun begynte å krabbe på bakken og ble skitten og sånn, da kjøpte vi et eget vognskinn med selehull i, som måtte vaskes mye.

Nå var vår første 9 måneder den første sommeren, men hun sov på skinnet helt til tempen kom opp i 17-18 grader ute. Da ble det bytta ut med en bomullsteppe. Innen den tid var vi kommet til juli. :p

Vi brukte Nøstebarnskinnet i vogna også, helt til hun begynte å krabbe på bakken og ble skitten og sånn, da kjøpte vi et eget vognskinn med selehull i, som måtte vaskes mye.

Nå var vår første 9 måneder den første sommeren, men hun sov på skinnet helt til tempen kom opp i 17-18 grader ute. Da ble det bytta ut med en bomullsteppe. Innen den tid var vi kommet til juli. :p

Blir ikke de skinnene litt store i vogna? Nå skal vi ha stor vogn da, men likevel...

Blir ikke de skinnene litt store i vogna? Nå skal vi ha stor vogn da, men likevel...
Nei ikke i bagdelen, og enda hadde vi det største skinnet fra Nøstebarn. Det gikk litt opp langs med kantene, men det gjorde ikke noe. Ble bare lunt og godt. :)

Har alltid brukt skinn til alle årstider :) mine blir klamme uten skinn. Har alltid hatt med skinn på ferier til Syden også:) ull regulerer jo:)

Back
Topp