Lammeskinn i vogn?

Kristinanaa

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Juliknøttene 2022
Nå har vi endelig fått vogn. Kjøpte brukt Emmaljunga i går :)
Men dere som har barn fra før, trenger vi sånn lammeskinnsull til vogna? Eller madrass? Vi har jo bagpose/voksipose, så er litt usikker..

Håper på å få gode råd! førstegangs og alt.. :)
 
Vi har både voksipose og lammeskinn i vogna, og lammeskinn i sengen. Muligens litt unødvendig med både skinn og voksipose, men tenker det er greit å ha i vognen på milde dager det blir for varmt med voksipose.
 
Lammeskinn regulerer temperaturen selv så man kan bruke det hele året. Hilsen han i butikken.
Vi har også lammeskinn i vogna og voksipose. Må vel nesten se ann. Kjenne på babyn innimellom.
 
Akkurat nå har vi lammeskinn og tykt ullteppe. Voksiposen kommer frem når det blir kaldere, og lammeskinnet forblir.
 
Takk for alle svar :)
da hadde jeg nok rett i mine spekulasjoner; at vi må kjøpe lammeskinn.. Vi bor så langt nord at de milde dagene blir nok heller få. :P
Hvor kan man finne et bra et?
 
Takk for alle svar :)
da hadde jeg nok rett i mine spekulasjoner; at vi må kjøpe lammeskinn.. Vi bor så langt nord at de milde dagene blir nok heller få. :p
Hvor kan man finne et bra et?
Vi har et fra nøstebarn og et Babyshop eller barnas hus. Merker ikke forskjell på ungen, men liker det fra nøstebarn best. Virker litt bedre å ta på, men det er dyrt.

Det viktige er å kjøpe et korthåret.
 
Takk for alle svar :)
da hadde jeg nok rett i mine spekulasjoner; at vi må kjøpe lammeskinn.. Vi bor så langt nord at de milde dagene blir nok heller få. :p
Hvor kan man finne et bra et?
Det ene (til sengen) kjøpte vi på lille prinsen. Korthåret og naturlig, lukter skikkelig sau :joyful: Det til vognen kjøpte vi på Barnas Hus, og det har hull til 5 punkts sele som vi etter hvert vil få bruk for.
 
De har også lammeskinn på nille, fancy farger og litt langhåret, men om det brukes under/over vognpose (og ikke direkte mot ungen) går sikkert det fint?
 
Vi har hatt et skinn te hver unge og heller flyttet den mellom seng, kurv i stue og vogn. Dette fordi det kommer en.god og trygg lukt samtidig som eg synes det e råflott å ha flere hehe
 
Har det fra nøstebarn til senga. Fantastisk skinn, men dyrt. Har skinn som har hull til seler til vogna, praktisk når det skal brukes til sittedel senere.
 
Sniker fra september :)
Jeg kjøpte vårt på kid, veldig fornøyd :)
De har rett som det er tilbud på barnevarer, så da er prisen overkommelig.
Er ikke hull til seler på det, men det tenkte jeg å lage selv når vi går over tul sportsdelen.
 
Hadde ikke tenkt å kjøpe, men fant en etter gutta. Vi har Voksi urban pose og i den er det ull i ryggen(baksiden). Nå bor jeg på Østlandet da, men jeg fikk beskjed i butikken at det ikke var nødvendig med skinn da. I senga kommer hun en stund til å ligge i babynest, mulig jeg legger skinnet der etterhvert når vi er ferdig med babynest.
 
Har i vogna og har også voksi urban. mulig skinnet blir overflødig, da kulden ikke nødvendigvis blir så ille her på østlandet. Men har i alle fall en så kan den brukes på milde dager når voksi urban posen blir for varm
 
Back
Topp