Lammeskinn i vogn

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Hvor lenge har dere skinn i vogna?

Vet at man sier at det kan være i året rundt, men jeg er over på vårpose og gutten ligger med et lag bomull oppi. Da er han kjempevarm. Vurderer å ta ut skinnet. Kanskje bare ha et ullteppe under i stedet?

I fjor hadde jeg lammeskinn hele tiden, uten en uke mener jeg :-P men den sommeren var kald. Hvis han blir varm og svett i vogna, kommer jeg til å ta det vekk ;-)

Jeg bruker bare skinn, dyne og teppe over :) Men har kjøpt vår/sommerpose til hun skal begynne med sportsvognen :)

Vi bruker skinn og dyne i vogna, og bare body og bukse. Ble for varmt med pose

Vi driver å prøve oss frem litt enda men har akkurat nå som det er så varmt brukt så mye som skinnet og helseteppe bare :-) han har på seg body og bukse :-)

Har aldri brukt skinn i vogna til mine barn. På sommeren har det holdt med dyne og teppe. På vinteren er det brukt pose. Skinnet har vi brukt i sengen, på gulvet og i lekegrinden.

Bruker skinn hele året. Pga at mine barn var så varme, svettet de mye nedi vogna. Erfaringen ble at uten skinn, da ble de klamme og liggende på "våt" madrass. Med skinn, var det mer tørt og de var ikke så klamme. Vil prøve meg frem med nestemann også :)

Mine har skinn hele året. Regulerer heller påkledning og overtrekk

Har ikke skinn i når det er varmere enn 10 grader ca.

Back
Topp