Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke anbefalt å legge baby på langhåra skinn, så uansett hva du velger så burde det være korthåra.Vurderer skinn fra nøstebarn eller fra barnas hus... Skal først og fremst bruke det i vugga på stua tenkte jeg... Eventuelt også i vogna, men så egentlig ikke for meg å bruke skinn der nå på våren fordi vi har en lammeskinnspose jeg tenkte å bruke... Hvis den blir for varm er jo dyne alternativ og da er det kanskje greit med skinn, men da bruker vi det bare omhverandre... Eventuelt kjøper et til senere...
Var på en lokal babybutikk her, men de hadde bare langhårede skinn... Så usikker på om jeg tørr å bruke det i vogga...
Er ikke anbefalt å legge baby på langhåra skinn, så uansett hva du velger så burde det være korthåra.
Men det er også upraktisk for de lange hårene fester seg overalt, og når babyen snur hodet så kan den få hår i munnen. Ikke noe særligVar min tanke også... Bare fått så mye beskjed om at det er vel ikke så farlig siden det bare er dagsoving... Også fra hun i butikken, men hun skulle vel bare selge...
Haha, ja, det er de. Nøstebarn sitt er lysere, men ikke hvitt siden det ikke er bleika.Var å så på lammeskinn på barnas hus i dag, men alle skinna er så gule... Liker ikke det!! Men er vel ikke det som er viktigst kanskje
Haha, ja, det er de. Nøstebarn sitt er lysere, men ikke hvitt siden det ikke er bleika.
Ja, det er nok en grunn for at de ikke farger eller bleiker skinnene sine. All ulla til Nøstebarn er ubehandlet uten kjemikalier, så er nok derfor.Kanskje jeg skal gå for nøstebarn sitt da... Litt dyrere, men... Bleikinga ødelegger vel noe av egenskapene i ulla vil jeg tro?