Lammeskinn eller vognpose?

H.0812

Første møte med forumet
Hei, jeg sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe lammeskinn nå og vognpose etterhvert? Eller bør jeg kjøpe vognpose og droppe lammeskinn? Vi kler henne godt m ull og fleece.
Vi skal begynne å bruke sittedel fra hun blir 6 mnd, og da blir det jo kjøligere enn hva det er i bagen? Mtp at det er mer åpent. Det kan kanskje bli litt for varmt med vognpose nå?
Hva gjør dere? :)

Takk for alle svar på forhånd :)
 
Hei, jeg sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe lammeskinn nå og vognpose etterhvert? Eller bør jeg kjøpe vognpose og droppe lammeskinn? Vi kler henne godt m ull og fleece.
Vi skal begynne å bruke sittedel fra hun blir 6 mnd, og da blir det jo kjøligere enn hva det er i bagen? Mtp at det er mer åpent. Det kan kanskje bli litt for varmt med vognpose nå?
Hva gjør dere? :)

Takk for alle svar på forhånd :)
Vi bruker pose når hun skal sove. Det er mellom 12 og 17 grader. På de varmeste dagene sover hun på skinn, med ull og teppe på. På de kaldeste dagene bruker vi posen. Når hun skal sove bruker vi bagen.

Når vi skal ut å trille og det er kaldt så har vi ull og jakke på og pledd og stormtrekk til vogna (Stokke trailz). Tenker jeg monterer posen i sittedelen snart, når temperaturene kryper nedover.
 
Har vognpose nå. Har den ofte åpen i front, da den blir veldig varm til tider. Regulerer også med hvilke klær jeg bruker på lille.
 
Vi bruker pose når hun skal sove. Det er mellom 12 og 17 grader. På de varmeste dagene sover hun på skinn, med ull og teppe på. På de kaldeste dagene bruker vi posen. Når hun skal sove bruker vi bagen.

Når vi skal ut å trille og det er kaldt så har vi ull og jakke på og pledd og stormtrekk til vogna (Stokke trailz). Tenker jeg monterer posen i sittedelen snart, når temperaturene kryper nedover.
Da går jeg for vognpose, like greit mtp at det er ganske kjølig morgen og kveld :happy:
 
Vi kjører vognpose fra Voksi med sommerdyne, og så kanskje et lag med tynn ull hvis det er litt kjølig. Det er ikke veldig kaldt på Østlandet enda. Litt spent på sportsdelen selv, men det er sikkert lurt å ha muligheten til å kneppe litt opp og ta av et lag om man kjenner at det blir for varmt. Hendene til lille er mitt største problem, for de farer opp av vognpose, og bomullsvotter blir raskt våte om hun ikke har smokken. Nei, det må bli noe av ull der også, tenker jeg :)
 
Back
Topp