Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe problem om det var gjennomkokt.
Svinekjøtt er jo hvertfall rosa når det er kokt. Koker man svineknoke så er den kokt i mange timer- kanskje det samme med lam?Så, det kan fortsatt være gjennomkokt selvom det er rosa? Var komlemiddag, så alt er vel kokt i samme gryte.
Sjekket noen oppskrifter nå- ser ut til at det er rosa selv etter 1.5-2 timers koking.Så, det kan fortsatt være gjennomkokt selvom det er rosa? Var komlemiddag, så alt er vel kokt i samme gryte.
Sjekket noen oppskrifter nå- ser ut til at det er rosa selv etter 1.5-2 timers koking.
Det er rødt på grunn av salt osv. Det er helt gjennomkokt. Kokt Skinke er jo også rosa.
Er tredje svangerskap her også. Men er ekstremt streng i matveien. Kaster nok litt mye mat for ha skinken ligget oppe noen dager ryker den. Kjøper så små pakker som mulig.
Heller litt matsvinn enn fosterskade.
Er andre ting jeg er mindre nøye på. Som tar paracet når jeg må, drikker en del kaffe osv. men akkurat mathygene er jeg veldig streng på.
Men nå skal det sies at de barna jeg har møtt i jobb sammenheng som har skader fra mat i svangerskapet er ikke norske. Har enda ikke møtt et barn som er blitt smittet i Norge.
Hver gang det er listeria utbrudd for eksempel i Norge blir det jo slått opp i avisene. Matsikkerheten her er sterk.