Lamme-/saueskinn

Syns det er svært stor forskjell på kvalitet på de forskjellige plassane... Har ikkje funne nokon til no som eg likte godt nok ;) Har 2 langhåra saueskinn fra før, som er garva privat :)

Okey, hvor har du vært og sett? Finner ikke stort i butikkene her :-/

Jysk hadde nokon som var grei kvalitet, ellers har dei på princess, ikea og barnas hus. Har også på den "lokale" barnebutikken her :) Har sett mest etter korthåra skinn, der var litt mindre utvalg... :)

Sniker fra januar :-) De jeg har fått anbefalt og som jeg selv kommer til å kjøpe er enten de som selges på www.nostebarn.no eller www.going.no
Kvalitet er viktig siden baby skal ligge å puste så nært skinnet. Langhåret lammeskinn er heller ikke anbefalt.

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Jeg har et korthåret skinn fra Barnas hus etter storesøster. Det skal brukes til babyen nå. Deilig og mykt, og ser fortsatt nytt ut etter 3 år :)

Har et korthåret, ubleket lammeskinn etter storesøster som kommer til å bli brukt igjen. Like fint og mykt enda.
Kjøpte det i en lokal babyutstyrsbutikk :) Nøstebarn selger skinn av god kvalitet, du kan jo ta en titt der ;)

Jeg kjøpte på barnas hus. Ville ikke kjøpe på en billig plass der skinnet ikke er testet for bruk til baby.

Vi har ikke Barnas hus her desverre :-/ Skal sjekke på den lokale babybutikken i morgen, men de hadde ikke der tidligere. Får evt. bestille på nettet :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lammeskinn er vel det som er mest brukt ettersom jeg forstår.
Men altså.. Saueskinn? Har lurt litt på det der :p

Back
Topp