Lambi: farvel, min gamle venn

Sluttet å kjøpe lambi for flere år siden. Drev og sparte poeng til en av bamsene, men når den ble borte hadde jeg ingen grunn til å kjøpe det lengre. Synes ikke at det er noe bedre enn andre.
 
Det er de som har dårligere premier enn før. Nå er det for det meste masse digitale gavekort som krever mange poeng. Dårlig gjort å skylde på manglende interesse, syns det er teit, rett og slett. De har nok muligheter til å reklamere om de vil! Bitter, jeg? Neida:p

Vi kjøper Lambi, men jeg har sagt vi må begynne å kjøpe noe annet fordi det funker ikke lenger. Det er for mykt, rett og slett.
 
Oi, trodde familier var mer kjent med lambipoengene enn dette, beklager at jeg gikk ut fra at det var common knowledge :)

På hver lambipakke er det en kode du kan registrere på nettet, den får du 10-50 poeng for og disse kunne du spare opp for å hente ut premier i en butikk de hadde. Dette har de rasert på en 3 år nå. Ellers har de vel byttet eiere og produksjonen har endret seg kraftig de siste 5 årene, men det er klart at om man ikke er så nøye på det så legger man ikke merke til endringene. De er jo ikke dumme, de gjør endringene sakte og på en lur måte :)
Jeg er nøye på papiret og detfor bruker jeg kun lambi :)
 
Mannen min er dritsint på lambi. Han synes det bare revner og henger fast, så mens jeg har blødd som en gris pga abort hadde jeg lambi fordi jeg ikke like grønnsaksrapepappiret hans når jeg var på do 1000 ganger om dagen.
Jeg tror jeg direkte bjeffet etter han ang å kjøpe lambi fordi jeg ble sår av det papiret han liker, stakkars fyr.
 
Visste ikke om noe lambi klubb. Brukte lambi før men det er så dårlig at det gidder jeg ikke.
 
Oi, trodde familier var mer kjent med lambipoengene enn dette, beklager at jeg gikk ut fra at det var common knowledge :)

På hver lambipakke er det en kode du kan registrere på nettet, den får du 10-50 poeng for og disse kunne du spare opp for å hente ut premier i en butikk de hadde. Dette har de rasert på en 3 år nå. Ellers har de vel byttet eiere og produksjonen har endret seg kraftig de siste 5 årene, men det er klart at om man ikke er så nøye på det så legger man ikke merke til endringene. De er jo ikke dumme, de gjør endringene sakte og på en lur måte :)
Aldri vist om jeg heller. Og her har det gått mye i Lambi.
Hvilke varer kunne jeg ha hentet ut med poengene jeg har kastet i søpla?
 
Aldri vist om jeg heller. Og her har det gått mye i Lambi.
Hvilke varer kunne jeg ha hentet ut med poengene jeg har kastet i søpla?

Ohh, jeg kan prøve å lage en liste:

Det begynte med standardprodukter. Lambi-kosedyr (mindre mengde poeng), dorullholder (virkelig stor flott greie som kunne stå på gulvet), ettellerannet annet og en flott badekåpe :) Deretter fikk de inn håndduker, sengsett, duker, puter (?) - noen greier fra scandinavian design. Deretter tok de det vekk og alt ble bare gavekort på 40% hos phillips butikk, og en del 50kr gavekort hos adlibris, xxl, IKEA og noen andre steder. Hvis man har ca 4800 poeng kan du få et gavekort på 500kr fra VING akkurat nå, så det er siste innspurt :)
 
Lambi er alt for dyrt for noe vi tørker oss bak med.

Vi har alltid brukt Serla. Fikk beskjed i dag om at klubben deres legges ned i juni. Nå lurer jeg på om de har samme eier?
 
Vi bruker ikke lambi. Har aldri hørt om den klubben :)
 
Synes Lambi har vært for dyrt for min økonomi hele tiden jeg. Finner bra toalettpapir mye billigere, og jeg synes kvaliteten på Lambi ikke passer min smak :p
 
Back
Topp