Lambi: farvel, min gamle venn

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen flere som har ristet på hodet av Lambis siste "stunt"?

For noen år tilbake, jeg minnes det herrans år 2008, var Lambi favorittprodusenten min. De laget godt, mykt toalettpapir med god kvalitet og de hadde til og med en klubb hvor man kunne hente seg ut en helt ok-kvalitativ badekåpe eller håndklær.

Så skjedde det noe: kvaliteten på produktene gikk kraftig ned. Prisene gikk ikke ned. Klubben endret seg, Lambi fikk kritikk med svarte med standardiserte copy-paste svar til alle kritikerene. Premiene ble dårlige gavekort, og poengene fikk plutselig utløpsdato. Og i dag, ja, da får vi vite at hele klubben legges ned om 5 mnd. Fotters Lambi, gratulerer med å ha skakk-kjørt et kvalitetsmerke i Norge. Kundeservicen er slett, organisasjonen er slett, produktene er slett.

Farvel, Lambi. Nå orker ikke jeg mer! Familien vår kjøper dere ikke mer! Og jeg kommer til å fraråde alle fra å kjøpe dere!

Noen flere som er rystet over Lambis krumspring?
 
Egentlig ikke, har aldri likt det merket.
 
Visste aldri at det var en klubb engang..
 
Har ikke merket reduksjon på kvalitet av papiret Har visst om klubben men ikke aktivt brukt den og at den legges ned påvirker ikke toalettpapiret som jeg altså synes er bra.
 
Syns også kvaliteten ikke er som den en gang var så gikk over til ica sine egne dopapir og utrolig fornøyd med det :D bor i Sverige så lett å få tak i da, samt mye billigere enn lambi
 
Her er noe jeg ikke har fått med meg. Bruker Lambi og er fornøyd med det.
 
Har som regel kjøpt billig papir uansettså kjenner ikke problemstillingen;)
 
Aldri likt Lambi, loer som bare det. Alt det andre har jeg ikke fått med meg.
 
Jeg er nok ikke så oppdatert på dopapirfronten ser jeg :p klubb hvor man kan registrere poeng? Hadde ingen anelse om at det fantes :p vi fortsetter med Lambi.
 
Jeg kutter ikke ut noe bare de slutter med en klubb
Vi fortsetter p kjøpe lambi
 
Mannen krever lambi, så vi fortsetter nok. Aldri hørt om denne klubben og trodde først at hele lambiprodusenten skulle legge ned.
 
Oi, trodde familier var mer kjent med lambipoengene enn dette, beklager at jeg gikk ut fra at det var common knowledge :)

På hver lambipakke er det en kode du kan registrere på nettet, den får du 10-50 poeng for og disse kunne du spare opp for å hente ut premier i en butikk de hadde. Dette har de rasert på en 3 år nå. Ellers har de vel byttet eiere og produksjonen har endret seg kraftig de siste 5 årene, men det er klart at om man ikke er så nøye på det så legger man ikke merke til endringene. De er jo ikke dumme, de gjør endringene sakte og på en lur måte :)
 
Oi, trodde familier var mer kjent med lambipoengene enn dette, beklager at jeg gikk ut fra at det var common knowledge :)

På hver lambipakke er det en kode du kan registrere på nettet, den får du 10-50 poeng for og disse kunne du spare opp for å hente ut premier i en butikk de hadde. Dette har de rasert på en 3 år nå. Ellers har de vel byttet eiere og produksjonen har endret seg kraftig de siste 5 årene, men det er klart at om man ikke er så nøye på det så legger man ikke merke til endringene. De er jo ikke dumme, de gjør endringene sakte og på en lur måte :)

Var inne og leste nå, at grunnen er manglende interesse for klubben. Tror kanskje det har vært litt manglende markedsføring jeg da :p
 
Kjøper Serla jeg. Eller Europris sitt dopapir til 29 kr.

Visste heller ikke om den klubben, her ser jeg ofte på prislappen:) så blir ikke lambi
 
Back
Topp