synes du var fin med rødt hår![;)]
jepp når mannen reiser, dukker vel gressenken opp på msn igjen.
det er da vel ikkje flaut om du tar kontakt på msn og det er mannen du snakker med.
så dere er på ferie dere da, godt å komme heim igjen en tur?
rødvin ja, det hørtes godt ut. Når eg er ferdig med tablettene for å stoppe melken, skal eg med ha meg et stooorrrrt glass med rødvin, men eg tørr ikkje nå så lenge eg går på de tablettene for eg blir så svimmel og trøtt av de tablettene så eg trur ikkje det er det beste å kombinere med alkohol.
Det går bra med Sofie, ho er en engel!har ikkje vært plaget med magen eller noe slikt og sover på natten, så eg har ikkje noe å klage over når det gjelder ho.
om eg har det bra som mor? æææ eg veit faktisk ikkje heil kva eg skal svare. for å være heilt ærlig så veit eg i grunnen ikkje noe av disse to månedene. De har gått med til å være syk,prøve å ta knekken på betennelsene på egen hånd, pumping, vært litt deppa o.s.v.
men nå skal alt bli masse bedre! men ikkje missforstå meg, eg koser meg med Sofie og ville ikkje ha byttet mamma tilværelsen mot noe.
jepp eg har vært heldig som har hatt mannen så masse hjemme, det det skulle berre mangle, han var jo berre heime 2-3 mnd. av graviditeten.
han reiser nå i løpet av måneden og blir vekke i ca.6 uker.
Du da Carina, korleis har du det? går det bra med dere alle fire?
har du kommet deg til hektene igjen etter fødselen?