Lalandia i Danmark!

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Var en tråd her for en stund tilbake om å feriere i Danmark. Jeg gidder ikke å lete etter tråden nå, men vil bare tipse om Lalandia. Så reklamen på tv... og her er nettsiden. Ser jo fint og billig ut.
noen som har vært der?

Vil ikke påstå lalandia er billig-er vel noe avdet dyreste du finner i Danmark. Vet ikke om jeg hadde spandert det i høysesongen for det er jo mye inne-og ville droppet legoland i høysesongen og man tar jo gjerne det om man er der...men fra slutten av august og på våren er det supert!!! Lalandia er topp og legoland er supert når det ikke er midt i kø-helvete...

Lalandia i seg selv er jo en opplevelse for barna. Nice;-)

vi var der for.. 2 år siden er det vel.

vi var der 5 netter, det var det vi tok oss råd til.. så bodde vi på hotel 2 netter. (billigere på hotel)

dyrt er det (vi bodde i den nest billigste hytten tror jeg det var)
men veldig fint, kort vei til legoland ol.

men litt skuffet over selve lalandia. trodde det skulle være sånn ute i syden stemning, men syntes det var så mørkt , sommerhimmelen i taket liksom så mørk. godt å komme ut i frisk luft og lyset ;)

men vi vil absolutt ned igjen, når vi får råd ;)

i år blir det sydentur. billigere det.

Vil ikke påstå lalandia er billig-er vel noe avdet dyreste du finner i Danmark. Vet ikke om jeg hadde spandert det i høysesongen for det er jo mye inne-og ville droppet legoland i høysesongen og man tar jo gjerne det om man er der...men fra slutten av august og på våren er det supert!!! Lalandia er topp og legoland er supert når det ikke er midt i kø-helvete...

Lalandia i seg selv er jo en opplevelse for barna. Nice;-)

Å pokker. Er nok ikke helt oppdatert på priser jeg da.
Noen som vet hvor man kan leie feriehus billig da?

Mange litt kjipere feriesenter som er billigere.. Og om du søker på dan sommer finner du i alle prisklasser i alle fall;-)

Mange litt kjipere feriesenter som er billigere.. Og om du søker på dan sommer finner du i alle prisklasser i alle fall;-)
Har leitet masse der, men jeg er ikke så flink til å lete tydeligvis for jeg finner jo ikke noe.

Vi trenger jo bare ett sted å sove, har jo ikke tenkt til å tilbringe hele dagen inne i feriehuset. Så normal standar og 3 senger holder lissom.

Vi var to familier som reiste sammen til Danmark i fjor sommer og da Lalandia. Vi syns dette var helt supert og vi STORKOSA oss fra dag 1 og likte oss veldig godt der. Ikke syns jeg det var noe svindyrt heller ;) Vi hadde nest største hustypen, fra torsdag-torsdag betalte vi 17 000 da var vi 4 voksen og 3 barn, dette inkl båten tur-retur Larvik-hirtshals med to biler :) Vi var der siste uka i juli som da innebar høysesong, ikke noe vi merket til hverken i badeland eller lekeland. Var godt med folk i Legoland, men langt fra så ille som vi hadde forestilt oss. I tillegg var det ikke lange veien til giveskood zoo som virkelig var en kjekk opplevelese :)

Vi var i Lalandia ifjor. 5 personer, hytte til 6personer (90kvm og høystandard)i 3 døgn, inngang i legoland 2 dager,båten med buffet begge veier, 9500kr.
Da er det også gratis inngang i badeland i lalandia og monkey tonkey land.
Alt er overfylt.masse folk overalt.
Legoland er bare KØ!!!!

Det er langt å gå mellom hyttene og hovedhuset (hvor restauranter,badeland og alt er).
Det avhenger av hvor du bor selvfølgelig. Men det er STOOOOORT område.
Prisene i Lalandia er DYRT.
Men du kan fint lage middag hjemme i hyttene.

Jeg får noia av sånne plasser med mye folk.. Så kommer nok ikke til å reise dit med det første.

Jeg fikk sånn tilbud gjennom colorline. Booket vel i mars/april tror jeg....
De kjører sånne kampanjer.

Det er gåavstand fra Lalandia over til legoland. MEN har du hytte langt unna,gidder du ikke gå 20-30 min for å komme inn til legoland hvor du skal traske i flere timer.
For tenke når.du da endelig skal ut av parken så må du spasere 20-30min tilbake til hytta.

Været er også veldig variabelt så du er garantert regn!:-P
Vi kjørte til legoland:-P latskapen lenge leve... Haha...

Vi fant billig overnatting 1t kjøring unna... Da kunne vi spart 500-1000kr kontra tilbudet vi fikk via colorline.
Så å bo 5min unna med alle fasiliteter kontra hytte 1t unna var ikke valget vanskelig:p:cool:

Vi var i Lalandia i Billund i sommer, og det var fantastisk!

Vi rakk ikke og se og gjøre alt som var der, men tilbrakte en hel dag i badeland. Kjempe flott sted, med veldig mye morro for barn i alle aldre! Mange vannsklier "mindre" barn (jentungen var 4,5) kunne ta "alene", med armringer på og voksne som ventet nede. Helt topp! Jentungen har snakket om Danmark siden!

Toget som gikk fra badeland (og resten) og oppover i hyttefeltene var genialt, så ble det ikke så langt og gå for trøtte ben. Også var det jo veldig kort vei til legoland, så der var vi to dager.

Ellers vil jeg også tipse om Fårup sommerland. Vi tok turen innom der på vei hjem. Leide en hytte på en camplingplass i nærheten (husker selvfølgelig ikke navnet nå). Vi betalte under 2000,- for to netter, og to dager på Fårup sommerland, for to voksne og to barn.

Vi var der for 6 mnd sia, overnatta på hyttene der. Vi badet og besøkte legoland. Det var en kjempeflott opplevelse for alle mann :) Skal tilbake om ett par år ja!!

Back
Topp