Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært der, kjempefint der da med spiseplass, trampoliner og diverse + et stort badeland. Brukte en hel dag inn der vi! Legoland er på andre siden av gaten, bokstavelig talt!Læidy Bla Bla skrev:
jeg trodde badelandet på lalandia var utendørs, så ble skuffa da vi dro dit på en finværsdagtrine2007 skrev:
var ikke overbegeistret, men så var vi bare på badelandet vi da. og jenta liker ikke noe særlig å bade
knallbra!! var der en uke i sommer, sammen med et vennepar. huset var utrolig praktisk, 2 soveromsfløyer, to bad osv.lykkeligmamman skrev:
ps ALDRI gå i legoland på en onsdag!
Gå på fredagen, da er det minst folk(pga av at det er det mest rullering på feriehusene)
vi gikk på onsdagem, betalte oss inn, spiste og nærmest evakuerta oss ut igjen etter en halvtime! på fredagen var det kjempefint, nesten ikkje kø:) koste oss fra 10-18!!!
god mat inne på badelandet og:)
det går et lite tog mellom feriehusene og til badesenteret, kjempepraktisk:)
bare send meg en pm om det er noe spesifikt du lurer på, tilfelle eg ikkje ser tråden igjen :)
knallbra!! var der en uke i sommer, sammen med et vennepar. huset var utrolig praktisk, 2 soveromsfløyer, to bad osv.lykkeligmamman skrev:
ps ALDRI gå i legoland på en onsdag!
Gå på fredagen, da er det minst folk(pga av at det er det mest rullering på feriehusene)
vi gikk på onsdagem, betalte oss inn, spiste og nærmest evakuerta oss ut igjen etter en halvtime! på fredagen var det kjempefint, nesten ikkje kø:) koste oss fra 10-18!!!
god mat inne på badelandet og:)
det går et lite tog mellom feriehusene og til badesenteret, kjempepraktisk:)
bare send meg en pm om det er noe spesifikt du lurer på, tilfelle eg ikkje ser tråden igjen :)
Helt topp!!!! Et drømmeferiemål. Har vært der tre ganger og skal tilbake neste år. Ungene storkoser seg og vi voksne kan få slappet av litt. Men anbefaler deg å ta i hvert fall 6 netter, det er så mye å gjøre der og dagene flyr. Har en for få dager blir det fort kavete og det er deilig å kunne slappe av litt og;) Flotte leiligheter og et supert anlegg;)lillegullet4 skrev: