LALALAB - app for å printe ut bilder

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Noen som har erfaringer med denne app'en?
Virker jo veldig bra! Har ikke bestilt noen bilder enda, men må jo være genialt i foto-bok tiden :)

Jeg har kjøpt 5 bilder nå, som var minstebestilling. Venter spent på at de skal komme i posten, Kom på 3,94€ inkl porto. 10x10 cm

Litt reklame ;)
Fikk en kode PGJZBYC0

Bruker dere den får dere 5€ gratis å handle bilder for, og jeg får det samme ;)

Kan man ikke redigere bildene i appen?

Da fikk jeg bildene i posten i dag, tok ikke så mange dagene.
I mine øyne ser det ut som god kvalitet, men jeg er ingen proff :) Fargene ser ut som forventet

Hmm jeg betalte totalt litt under 4 euro for 5 bilder.... Mener det var rett under 2 euro for porto og 0,39 pr bilde. Jeg bestilte 10x10 cm bilder

Kommer garantert til å bruke dette endel for albumet til mini. Enkelt å bestille opp noen bilder av gangen bare og lime inn underveis.

Hmm jeg betalte totalt litt under 4 euro for 5 bilder.... Mener det var rett under 2 euro for porto og 0,39 pr bilde. Jeg bestilte 10x10 cm bilder

Kommer garantert til å bruke dette endel for albumet til mini. Enkelt å bestille opp noen bilder av gangen bare og lime inn underveis.
Tenkte selv å teste ut , hørte fra en som også bestilte derfra at de er veldig fornøyde :)

Tenkte selv å teste ut , hørte fra en som også bestilte derfra at de er veldig fornøyde :)

Jeg er hvertfall fornøyd so far. Kommer nok til å fortsette å bruke den app'en.... kikket på konvolutten nå å ser at bildene er sendt fra tyskland

Back
Topp