Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koster det mye?Jeg har brukt den appen mye!Anbefaler den virkelig
Forsåvidt rask levering også
![]()
Ja hvor mye koster det?Koster det mye?
0,39€ pr bilde står det på appen.Ja hvor mye koster det?
Ikke som jeg har sett.... tror man må redigere i forkant, men har ikke utforsket så veldig må jeg innrømmeKan man ikke redigere bildene i appen?
Så braDa fikk jeg bildene i posten i dag, tok ikke så mange dagene.
I mine øyne ser det ut som god kvalitet, men jeg er ingen proffFargene ser ut som forventet
Tenkte selv å teste ut , hørte fra en som også bestilte derfra at de er veldig fornøydeHmm jeg betalte totalt litt under 4 euro for 5 bilder.... Mener det var rett under 2 euro for porto og 0,39 pr bilde. Jeg bestilte 10x10 cm bilder
Kommer garantert til å bruke dette endel for albumet til mini. Enkelt å bestille opp noen bilder av gangen bare og lime inn underveis.
Tenkte selv å teste ut , hørte fra en som også bestilte derfra at de er veldig fornøydeHmm jeg betalte totalt litt under 4 euro for 5 bilder.... Mener det var rett under 2 euro for porto og 0,39 pr bilde. Jeg bestilte 10x10 cm bilder
Kommer garantert til å bruke dette endel for albumet til mini. Enkelt å bestille opp noen bilder av gangen bare og lime inn underveis.
Jeg er hvertfall fornøyd so far. Kommer nok til å fortsette å bruke den app'en.... kikket på konvolutten nå å ser at bildene er sendt fra tysklandTenkte selv å teste ut , hørte fra en som også bestilte derfra at de er veldig fornøyde![]()