Lakserolje??

Vetlemamma

Forelsket i forumet
Fikk et tips av en venninne som sa hu hadde prøvd lakserolje. Tok 3 spiseskjeer og bare noen timer etter var fødselen i gang. Noen andre med samme erfaring? Tenkte om jeg skulle kjøpe dette når apoteket er åpent igjen på tirsdag[;)]

Har hørt om det. Men har også hørt at det er helt jævlig hvis det ikke setter fødselen igang.. Tror ikke jeg tør prøve..

det er visst ikke å anbefale.. og mest sannsynlig vil de ikke selge det til deg på apoteket..[:)]
husk at babyen kommer når den er ferdig.. å sette igang på alle rare måter kan lage mange komplikasjoner..[:)]

Jeg gjorde det.... andbefales absolutt IKKE!!!!
Satte fart i sakene, men ble en fødsel fra helvete... om det er derfor eller ikke vet jeg ikke..men.. nei..aldri igjen!

Hmm... kanskje jeg skal la være... Kanskje jeg venter til etter at jeg har hatt akupunktur på onsdag?

Ville nok ventet ja..hehe!! MEN..det er meg da!

Ehh... klarte ikke holde meg, så nå har jeg inntatt 3 ss lakserolje og vært et par omganger på do. Ellers har det ikke skjedd noe mer. Kjenner ikke noe til noen rier, bare litt sånne svake mensmurringer. Hadde det i hele natt, og var sikker på at i dag var dagen, men nei. Her sitter jeg fortsatt[:@] Andre velmenende råd tas i mot med takk, for nå trenger jeg enten søvn eller å få ut babyen.....

Ta det med ro.. (hatet de som sa det til meg [:D])Men helt seriøs...  hos meg gikk vannet plutselig.. og slimproppen.. fra vannet gikk natt til tirsdag.. og jeg hadde bebisen i armene mine torsdag kveld..i mellom tida gikk fostervannet også (en annen sak at jeg ble satt igang, kroppen ville ikke ordne opp selv )men det skjer så plutselig at du aner ikke råd...

Back
Topp