lakserolje...?

Bompi

Betatt av forumet
Hei!

Tenker det er mange klare "mammaer" som er glad for fullmånen som komer nå[:)]
Eg må nok vente noen uker til sukk, er klar eg og......
Ser at når det er snakk om å få ting til å skje, så er det mye snakk om lakserolje.
Men det eg lurer på er om ikke dette er farlig for deg selv og fosteret? Det blir jo anbefalt at en sender mannen inn på apoteket for å kjøpe det, for en gravid ikke vil få kjøpt det..... Det må jo være en grunn til at gravide ikke får kjøpe det.

hei,jeg brukte det med første mann,tok det på terminen min,men nei,ingen baby kom,måtte bare løpe på do,jeg hadde diare i mange dager. babyen kom 8 dager over terminen den. men han hadde ikke tatt skade av det. en venninne av meg tok oxo lakserolje,hun fikk rier og fødte,men det funket ikke på meg.

Det anbefales ikke.Jeg skal prøve akupunktur og fotsone hvis jeg går over.

venninna mi tok det men funka dårlig...ble ingen baby før to uker etter...tror enkli det bare er tilfeldig at man får veer etter inntak av lakserolje.

Jeg har hørt at grunnen til at det ikke burde tas er at fødselen har en tendens til å gå litt for fort.. Men hvem vet[:)]

du får faktisk ikke kjøpt det lenger... de selger et ikke på apoteket.. sendte venninna mi jeg for å kjøpe, og da sa dem at dette hadde dem ikke lneger for det var skadelig for gravide og slikt! Så fikk avføringsmiddel i stedet..

Søskenbarne mitt prøvde det men funka ikke.
Hun sente broren sinn inn og han stod der å humra og lo når han kjøpte det for han viste hva han skulle ha det til.
Men fikk og vite etterpå at homoene kjøper det til å tømme seg når de skal ha seg litt [:D]
Tonen på han ble ikke så morsom da [;)] Jeg mobber han enda for det [;)]

heisann,jeg fikk kjøpt lakserolje da jeg var 36 uker på vei. men det funket ikke på meg iallefall

Back
Topp