Lakserolje og slimpropp :)

Bruker22ch

Blir kjent med forumet
Siden jeg nå er på overtid bestemte jeg meg, etter manges råd om å la være, å prøve den berømte lakseroljen. Tok 2ss blandet i havregrøt 14.30 - og iiiiiiingenting skjedde :( var èn gang på do hvor tarmene ble greit tømt, men det var det! :D ;)
Nå i kveld oppdaget jeg brun/rød farge på utfloden/slimet i underbuksa (sorry detaljert) :P Først litt lyserødt, så brukt, sååååå kom den beryktede slimproppen :) :) skikkelig klump, mørkerød og full av blod :/ så ekkel ut, men jeg ble jo bare glad siden den endelig hadde kommet. Om oljen har noe med dette å gjøre vet jeg jo ikke, men tør ikke ta mer iallefall. Nå krysser vi bare fingrene her for at det blir litt mer action iløpet av natten ;) ;)

Høres ut som om det er action på gang da. Kjedelig å gå på overtid - kjenner den følelsen :)

Tvitvi! :)

Lykke til! :)

Jeg fikk forresten beskjed av jordmor forrige svangerskap at det ikke var farlig og ta lakserolje så seint i svangerskapet. Har jo lest i ettertid at det er veldig delte meninger om drt.

Jeg tok det for forstoppelse, og det hjalp kun for forstoppelse den gangen :p sykt vondt var det og, så denne gangen lar jeg være :p

Håper det har skjedd noe:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ble fødsel av detter her vettu ;) tok lang tid, så ble overhodet ingen styrtfødsel som mange fryktet med lakserolje :)

Back
Topp