Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har prøvd ALT av kjerringråd, å nå gir jeg snart opp!!
Eneste er vel lakseolje som jeg ikke har prøvd. Noen som vet om det funker, eller ikke? Noen som har født kort tid etter?
-Er 41+1, og veldig desperat nå!
Det som garantert kan hjelpe deg er at du har sex, eller at du på en eller annen måte får hans sæd i kjede.. Jeg ble satt igang og jordmoren sa at sæd har de samme tingene i seg som pillen som setter igang fødsel så hun anbefalte sex (ikke at det frister kan jeg tenke meg) Lykke til med fødsel og baby..
Tenk om det ikke fungerer og du i steden bare sitter på do i to dager... Er ikke lenge siden jeg selv hadde diare, og du blir så fryktelig sår i baken bare etter et par timer!
Kjenner ei som tok lakser olje, hun fødte på 1,5 time. Revna som ville pokkern!![&:]
Og ungen fikk sjokk! E ikkje verdt d, baby komme når an komme. Du e uansett mamma før du vett ordet av det [:D]Bare noen dager igjen[;)]
Jeg satt meg ned foran legen og strigråt og fortalte at jeg guet meg til fødsel.. fikk helt angst av å tenke på det og de sendte meg til sykehuset 2 dager etter å satt meg igang.. Så det er lov å mase, du skal jo klare det etter fødselen også, hvis du er veldig sliten nå da. ??
IKKE gjør det!
Jeg gikk 11 dager over tiden med førstemann.. kjempe desperat!
Prøvde alt.. sex.. vasking.. løping i trapper.. ja.. alt..
Og jeg prøvde til slutt lakserolje...
Det resulterte i elendige rier.. en dramatisk fødsel med sugekopp og revning!
Jeg kan jo ikke bevise at det er årsaken til alt sammen.. men... veene startet ikke mange timene etter at jeg hadde helt i meg 3 skjeer.. så... TRO meg.. du kan fint vente litt til!
Jeg har i allefall ikke tenkt til å gjøre det igjen, og fraråder folk å prøve det!
Skjønner at du er utålmodig, men det beste er nok å la ting gå sin gang.. Herligheten kommer når'n er klar c'',)
ta deg en treningsøkt og spis spicy mat etterpå, så har du sex. kjenner ei som fødte etter å ha deltatt på en spinningtime og ei som fødselen startet på dagen etter massevis med sterk mat... kan jo være tilfeldig men.. hehe