Tonje M Glad i forumet 6 Nov 2007 #1 fikk for meg å kjøpe det,, men veit jo ikke hva jeg kan "gjøre" med dem da...[:D] noen tips? tenkt å ha poteter og grønnsaker til.... takk for tips!
fikk for meg å kjøpe det,, men veit jo ikke hva jeg kan "gjøre" med dem da...[:D] noen tips? tenkt å ha poteter og grønnsaker til.... takk for tips!
Tonje M Glad i forumet 6 Nov 2007 #2 det var lurt=) har gjort det før, og det var skikkelig godt! hadde helt glemt det jeg.....
lashes Forumet er livet 6 Nov 2007 #3 ORIGINAL: MorraTeFreja Du kan pakke dem i folie - ha salt, pepper, litt purre, rømme, litt sitronsaft på og bake de, i ovnen. Severe med poteter og agurksalat, feks...kjempegodt. Det pleier vi også å gjøre, skikkelig digg[:)]
ORIGINAL: MorraTeFreja Du kan pakke dem i folie - ha salt, pepper, litt purre, rømme, litt sitronsaft på og bake de, i ovnen. Severe med poteter og agurksalat, feks...kjempegodt. Det pleier vi også å gjøre, skikkelig digg[:)]
Mamman til Pat/Kev Elsker forumet 6 Nov 2007 #4 Enig, bak dem med folie og krydder. Med poteter og agurk. Og Ha litt salat med eddikrømme på til, det er godt!!
Enig, bak dem med folie og krydder. Med poteter og agurk. Og Ha litt salat med eddikrømme på til, det er godt!!