Laks!

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Nå er jeg lei av å google hahah. Kan noen fortelle meg om laks som man har som pålegg er greit? Typ sånn som er digg på rundstykker eller med eggerøre? Jeg husker ikke om de er røkt eller ikke? Og hvordan vet man om det er ferskt? Jeg haaar såå lyst på laks på rundstykke haha

Nå er jeg lei av å google hahah. Kan noen fortelle meg om laks som man har som pålegg er greit? Typ sånn som er digg på rundstykker eller med eggerøre? Jeg husker ikke om de er røkt eller ikke? Og hvordan vet man om det er ferskt? Jeg haaar såå lyst på laks på rundstykke haha

Søk opp matportalen sine kostholdsråd til gravide. Det er de eneste rådene du behøver å forholde deg til. Helsestasjonen har nok også en brosjyre med det samme skriftlig.
Og det er røkelaks du tenker på? Om så er, og de samme rådene gjelder som da jeg var gravid for litt over et år siden så kan det spises når pakken er nyåpnet :)

Spis i vei :) Røkelaks og rå laks kan du spise. Man skal unngå gravet laks (og generelt gravet fisk). Røkelaks må spises innenfor holdbarhetsdato.

Spis i vei :) Røkelaks og rå laks kan du spise. Man skal unngå gravet laks (og generelt gravet fisk). Røkelaks må spises innenfor holdbarhetsdato.

Åh så herlig!! Ble så forvirret av å google, for de sier liksom at vakuumpakket ikke er bra, men er jo bare slik man får kjøpt sånn laks! Men da er det nok bare pga holdbarhetsdato osv da :D så da blir det vakuumpakket med god holdbarhet! Takk :D

Røkelaks godt innforbi holdbarhetsdato og som ikke har vært åpnet lenge, er lov.

Back
Topp