Lakrisrot-te og bitter lemon

KirstenJ

Flørter med forumet
Hei:) 8 dager igjen til termin her, men bekkenløsningen har nå gjort meg avhengig av krykker... Så jeg har sett litt på nett etter triks til å sette i gang fødselen. Sex som er mest anbefalt er ikke gjennomførbart:( Og leste om mange typer olje og annet. Men vet jo ikke hva alt dette egentlig gjør med systemet. Så de to tingene jeg merket meg var lakrisrot-te og bitter lemon, de hørtes mest uskyldige ut. Så nå er det kommer i hus. Men er det noen som vet hvor mye jeg bør drikke? Jordmor mener det er ting på gang, med murringer, stramminger, stikkinger, nr to-besøk på toalettet, mye utflod, kvalme osv, så håper på ikke alt for lang ventetid. Men det kan jo ikke skade å hjelpe naturen litt med uskyldige hjelpemidler;) Andre tips mottas med stor takk:)

stimulere brystvortene!! det kan gi bare maserier, men vet om flere som har gjort dette og ikke lenge etter var fødselen i gang ;) jeg gjorde det selv (sammen med sex da) og noen timer senere var jeg i gang, men var en uke på overtid så kan være tilfeldig også! 

Hestejenta skrev:
Her er det noen tips: http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php
Lakserende olje skal visstnok ikke være bra
Det jeg har hørt om fra tidligere er bringebærblad te og bringebærkapsler.

dette er ikke bra nei! men ellers så er det bare å kjøre på med kjerringråd ;) 

Back
Topp