Lakris?

Litnogrund

Betatt av forumet
Noen som har prøvd lakris for å fremskynde fødsel? Hørte i dag at det visst nok kan funke...Skal bynne å spise lakris i dag [:D] Heheheh...

Nei den var ny for meg [:)] Jeg har hørt at annanas hjelper og det hjelper oxo på førdøyelsen, så jeg spiser det[;)] Oxo kanel skal hjelpe, og det spiser jeg på havregrøten min hver morgen[:)] Kanskje jeg skal forsøke med lakris oxo, det er det beste jeg vet[:D][:D][:D][:D]

lakris e d beste æ vet, å spiste myyyye av d i forrige svangerskap uten at d
skjedde nokka merkbart[8D]

men huske at æ spiste ei skål m havregrøt m extreeemt mye kanel på 14 august,
å dagen etter ble dattra mi født[:D]

ORIGINAL: Poppsi

Nei den var ny for meg [:)] Jeg har hørt at annanas hjelper og det hjelper oxo på førdøyelsen, så jeg spiser det[;)] Oxo kanel skal hjelpe, og det spiser jeg på havregrøten min hver morgen[:)] Kanskje jeg skal forsøke med lakris oxo, det er det beste jeg vet[:D][:D][:D][:D]

vi får prøve aldt....kansje ikke lurt å blande aldt hehe

ORIGINAL: Poppsi

hihi, annanas må man i følge kjærringrådene spise 7kg av for at det skal virke [:D]

prøvde sist..funka dårlig for å si d sånn[8D]
men guu det var gått med lakris i allefall :P

Åh herregud..har spist lakris nå. (Spiser vanligvis ikke lakris i det hele tatt), og nå springer jeg på do HELE tiden!!!! [:'(] Det var ikke det jeg var ute etter liksom [:D]

Bare til opplysning!!!!![&:][&:][&:]
Jeg har hørt og lest at man kan få ødem av å spise lakris.. så jeg ville ikke anbefale å spise det om du har masse vann i kroppen fra før i alle fall....

ORIGINAL: aprilbarn

fikk masse lakris av utålmodige vordende tanter i bursdagsgave, så jeg spiser det rett og slett fordi jeg ikke klarer å holde meg unna [:D] har ikke tro på at det framskynder noe!

man skal heller ikke spise så mye lakris om man har høyt blodtrykk så dere vet det! Spesielt ikke salt lakris!

Signerer denne, må være forsiktige pga blodtrykket. Tror jeg pröver heller ananas eller kanel eller hva som helst för lakris.

Back
Topp