Litnogrund
Betatt av forumet
Noen som har prøvd lakris for å fremskynde fødsel? Hørte i dag at det visst nok kan funke...Skal bynne å spise lakris i dag [:D] Heheheh...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Poppsi
Nei den var ny for meg [:)] Jeg har hørt at annanas hjelper og det hjelper oxo på førdøyelsen, så jeg spiser det[;)] Oxo kanel skal hjelpe, og det spiser jeg på havregrøten min hver morgen[:)] Kanskje jeg skal forsøke med lakris oxo, det er det beste jeg vet[:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Poppsi
Nei den var ny for meg [:)] Jeg har hørt at annanas hjelper og det hjelper oxo på førdøyelsen, så jeg spiser det[;)] Oxo kanel skal hjelpe, og det spiser jeg på havregrøten min hver morgen[:)] Kanskje jeg skal forsøke med lakris oxo, det er det beste jeg vet[:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: aprilbarn
fikk masse lakris av utålmodige vordende tanter i bursdagsgave, så jeg spiser det rett og slett fordi jeg ikke klarer å holde meg unna [:D] har ikke tro på at det framskynder noe!
man skal heller ikke spise så mye lakris om man har høyt blodtrykk så dere vet det! Spesielt ikke salt lakris!