Lakris...

Malen

Glad i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Julilykke 2023
Hvordan forholder dere dere til lakris? Det er det beste jeg vet, men jeg har bare såvidt spist det siden jeg ble gravid. Har lest at man ikke kan si noe om hvoe små mengder som kan medføre risiko, så er så usikker :nailbiting: er det greit med en pose dundersalt på fredagskvelden? En halv pose?

Haha drømmer om lakris om natta så skulle gjerne hatt litt :hilarious: men hvis det er risiko for noe er det veldig greit å bare la være..
 
Hvordan forholder dere dere til lakris? Det er det beste jeg vet, men jeg har bare såvidt spist det siden jeg ble gravid. Har lest at man ikke kan si noe om hvoe små mengder som kan medføre risiko, så er så usikker :nailbiting: er det greit med en pose dundersalt på fredagskvelden? En halv pose?

Haha drømmer om lakris om natta så skulle gjerne hatt litt :hilarious: men hvis det er risiko for noe er det veldig greit å bare la være..

Jeg har også lest dette, så jeg holder meg unna, selv om det er det beste jeg vet. Tror jeg kommer til å bli busta snart da jeg ikke har spist lakrisgoderiene på pauserommet....
 
Prøver så godt jeg kan å holde meg unna, men har spist litt siden jeg fant ut av graviditeten.. :angelic:
 
Åååå, jeg har også lyst på lakris. Er så godt mot kvalmen. Men tør ikke..

Har spist tre sånne lakrisruller, men så googlet jeg og siden har jeg ikke turd å spise mer..
 
Jeg elsker også lakris, men har holdt meg helt unna. Savner det veldig!
 
Last edited:
Fikk så lyst på lakris så kjøpte to sånne lange stenger og spiste begge idag.. visste ikke før nå at det ikke var lurt
 
Sniker fra august.
Jeg spiser en del noen kuler dundersalt om dagen:wacky: Tenker det ikke er ren lakris og er så små mengde lakris i de, så går sikkert fint. Alt med måte:)
 
Ikke tenkt på at lakris fristet før jeg leste denne tråden nå, haha :D
 
Da jeg gikk med nr 2 i 2005 spiste jeg en pose lakris om dagen omtrent :wideyed: Gått veldig bra med han, men tenker at jeg trenger jo ikke utfordre skjebnen. Spiste litt i juleferien fordi jeg fant glutenfri lakris i utlandet, tenkte meg ikke om :eek:
Noen som vet om det er skadelig med de lakris «buksene» og «flaggermusene» man får i løsvekt? Står at de innholder lakris så får vel holde meg unna da.
 
Back
Topp