Lakris

• Trådstarter Trådstarter Milli89
  • Opprettet Opprettet
M

Milli89

Guest
Da var det denne lakrisen da.. Finske myndigheter er jo veldig på dette, men ikke norske. Jeg vil ikke ha noe søtt eller godis forutenom litt kick eller salte smil/bananer i smågodthylla. Er det dumt? Burde jeg få inn samme mentalitet her som med spekematen som er fyfy? :wideyed:

Sniker fra november..jeg elsker lakris og sjekket dette veldig. Den norske anbefalingen er et nivå på lakris som tilsvarer max 10 IFA esker i uka. Så tror nok du er helt safe;)

lakris er det eneste som funker på kvalmen her :p Så det mumses i små mengder gjennom hele dagen :D

Pjuh, da skal jeg slappe av. Er små mengder og ikke daglig heller men ja, lakris er det eneste som går ned og kan døyve matavsmaken jeg har om dagen :p

Sniker fra juni, jeg er lakris fanatiker og jeg googlet meg frem til at med mindre du spiser mer enn 250g i uka så går det fint :)

Sniker fra juni, jeg er lakris fanatiker og jeg googlet meg frem til at med mindre du spiser mer enn 250g i uka så går det fint :)
Da må jeg spise typ 10 kick i uka, tror jeg er på max 3. Men greit å se det i tall så jeg vet

Spiser 2-3 salte kick i uka med god samvitrighet her!

Jeg er veldig glad i lakris og dette er en av de tingene jeg har hatt spesielt lyst på etter at jeg ble gravid. Har spist litt, men forsøker å ikke ta helt av. Må innrømme at jeg er litt redd for å spise noe som kan skade den lille. Er heldigvis mye annet godt man kan dytte i seg:happy:

Back
Topp