Lakris hatt/sopp

Eller nille pleier å ha sånne pakker fra Haribo ;) kan sjekke innom der og når du tar runden :D syns eg såg de for ikkje så lenge siden. Men klarer ikke helt se for meg kor det va. Men har bare vært på sartor, så det må vel være der en plass :)
Nille pleier eg å saumfare i håp om at fruxo skal dukke opp igjen (dei små øskjene smakar slett ikkje det samme som posar!), så eg trur eg hadde sett det om det var der, men eg har no heller ikkje akkurat sett etter hattane heller. Eg får ta meg ein runde. Berre sove litt først.

Nille pleier eg å saumfare i håp om at fruxo skal dukke opp igjen (dei små øskjene smakar slett ikkje det samme som posar!), så eg trur eg hadde sett det om det var der, men eg har no heller ikkje akkurat sett etter hattane heller. Eg får ta meg ein runde. Berre sove litt først.

Du får hyla ut om du finn dei :D

Jaggu er den på godteributikk.com! I alle fall den lakrishatten eg har savna i årevis!

Er det nokon her som har bestilt derfrå? Korleis fungerte det med toll og moms og sånt tull?

Kjøper derfra heletiden. Handler du for under 330,- er det toll og momsfritak. Handelen skal være under 350kr men fordi det er eu-frakt på 20kr blir det varer for 330. Du kan lese reglene inne på siden også! Man sparer sykt mye penger på det i lengden, for de har mye tilbud og ellers lave priser :)

ER DET SANT!?? Kjør ned på kiosken å spørr hvilket merke det er!! Nååååååå! :p

Har spurt ei som jobber på Mix, og når dem hadde smågodt mente ho det var candy King. Og hattene er ikke derfra. CK er ikke godt godteri! :o
Kan si med sikkerhet at det ikke er Candy King hos Mix ;) I så fall har de noe helt annet enn oss andre Mixere :P kan ikke si jeg husker hatten din. Har jobbet med smågodt i noen år :P

Kjøper derfra heletiden. Handler du for under 330,- er det toll og momsfritak. Handelen skal være under 350kr men fordi det er eu-frakt på 20kr blir det varer for 330. Du kan lese reglene inne på siden også! Man sparer sykt mye penger på det i lengden, for de har mye tilbud og ellers lave priser :)
Genialt :) her skal det snopes til påske!

Du får hyla ut om du finn dei :D
Fann diverre ingen hattar verken på snopebutikken (ingen Hariboposar i det heile tatt) eller Nille (mykje Haribo, men ikkje hattar).

Då blir det å prøve på nett!

Det kan ikkje være Malaco som har den lakrisen? Har ikkje sett den på lenge, men det slo meg berre at det kanskje var noe med Malaco. Bare et innfall... :P

Æsj var innom kiosken i dag for å kjøpe slike og en anna digg ting de har hatt der, men var ingen av dela nå :-(

Fann diverre ingen hattar verken på snopebutikken (ingen Hariboposar i det heile tatt) eller Nille (mykje Haribo, men ikkje hattar).

Då blir det å prøve på nett!

Eg tenkte i løsvekt på godtebutikken. :) såg du der? :)

Det kan ikkje være Malaco som har den lakrisen? Har ikkje sett den på lenge, men det slo meg berre at det kanskje var noe med Malaco. Bare et innfall... :P
Godteributikk.com har den og det er Haribo. I alle fall den som eg meiner. Men det er mulig nokon andre tenker på ein annan type sjølvsagt.

Back
Topp