Lakris hatt/sopp

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som husker den? Den var i smågodten overalt før. En flat lakris hatt(eller sopp ifølge min samboer) som smakte helt fantastisk!
Livet blir ikke det samme uten den *grin*

Noen som har sett den, eller hvem hvilket "merke" det var??

Noen som husker den? Den var i smågodten overalt før. En flat lakris hatt(eller sopp ifølge min samboer) som smakte helt fantastisk!
Livet blir ikke det samme uten den *grin*

Noen som har sett den, eller hvem hvilket "merke" det var??
Ja! Min absolutt favoritt.
En hatt og ikke sopp hehe.....

Har ikke sett den på mange år dessverre :'(

Ja, elsket den! Aner ikke om den fortsatt finnes, dessverre... :-(

Kan ikke huske å ha sett noen gang, mem høres godt ut. Eeelsker lakrits :confused:

Ja herlig :-D tror den fins enda på den lokale kiosken jeg kommer fra :-P har sett den på mix også tror jeg

Ja herlig :-D tror den fins enda på den lokale kiosken jeg kommer fra :-P har sett den på mix også tror jeg

ER DET SANT!?? Kjør ned på kiosken å spørr hvilket merke det er!! Nååååååå! :p

Har spurt ei som jobber på Mix, og når dem hadde smågodt mente ho det var candy King. Og hattene er ikke derfra. CK er ikke godt godteri! :o

Kan ikke huske å ha sett noen gang, mem høres godt ut. Eeelsker lakrits :confused:

Utrooolig godt! Jeg finner ingen SKIKKELIG god lakris lengre, utenom dem hodene i smågodten, også har haribo en pose med noen lakris (penger tro? ) som er gode. Ooog lakrisen i godt og blandet posen, men det blir dyrt å kjøpe sånn pose for å kaste alt utenom :p
Ellers syns jeg det er lite godt! Supermix feks, og godt og blandet salt - dem holder altså ikke mål!!. :p

ER DET SANT!?? Kjør ned på kiosken å spørr hvilket merke det er!! Nååååååå! :p

Har spurt ei som jobber på Mix, og når dem hadde smågodt mente ho det var candy King. Og hattene er ikke derfra. CK er ikke godt godteri! :eek:
Skal jammen kikke neste gang jeg kjører forbi :-D

Enig, CK er ikke godt. Finner lite der som frister.

Hatt ja! :p Det mener nå jeg og :p

Den er så good, får med gjevne mellom et sånt leite-kick! Nekter å anse det som en tapt sak!! :p
Gå på godteributikk.com og nederst der under kategori haribo ligger dem :-D

ÅÅÅÅÅÅÅÅ! Hurra hurra hurra! Som jeg har leita! :p Tusen takk!!
Hahaha kjenner til den følelsen ja :-P bruker å reise på spesielle kiosker for å kjøpe svindyrt, spesielt smågodt til tider :-P

Trur nille har de i sånne småpakker enda? :) ellers pleier de å være i type kino snop utvalg og på godtebutikken her syns eg at eg har sett de :)

Utrooolig godt! Jeg finner ingen SKIKKELIG god lakris lengre, utenom dem hodene i smågodten, også har haribo en pose med noen lakris (penger tro? ) som er gode. Ooog lakrisen i godt og blandet posen, men det blir dyrt å kjøpe sånn pose for å kaste alt utenom :p
Ellers syns jeg det er lite godt! Supermix feks, og godt og blandet salt - dem holder altså ikke mål!!. :p
Helt enig med deg. Jeg pleier å kjøpe masse sånne hoder når jeg handler smågodt i sverige. Litt større utvalg enn her og:) hm...se etter hatter neste gang. Er de myke?

Den er ikke fra Candy King nei.

Er nok enten Brynhild eller Haribo.

Send mail til Brynhild og Haribo og spør om du kan få kjøpe noen esker med slike hatter direkte fra dem. ;) :p

Jaggu er den på godteributikk.com! I alle fall den lakrishatten eg har savna i årevis!

Er det nokon her som har bestilt derfrå? Korleis fungerte det med toll og moms og sånt tull?

Jaggu er den på godteributikk.com! I alle fall den lakrishatten eg har savna i årevis!

Er det nokon her som har bestilt derfrå? Korleis fungerte det med toll og moms og sånt tull?

Har du sett på den godtebutikken på sartor? Har de den ikkje der? :) syns å huske eg har sett de der :)

Har du sett på den godtebutikken på sartor? Har de den ikkje der? :) syns å huske eg har sett de der :)
Æææææææ! Nei?? Har faktisk ikkje så mykje som TENKT på dei hattane på sikkert to år fram til eg leste denne tråden i kveld. Trudde dei var tapt sak for lenge sidan (akkurat som Tusenfryd og Honning pastirol). Då blir det jaggu ein tur innom der når eg skal på Sartor i morgon! Takk for tips!

Æææææææ! Nei?? Har faktisk ikkje så mykje som TENKT på dei hattane på sikkert to år fram til eg leste denne tråden i kveld. Trudde dei var tapt sak for lenge sidan (akkurat som Tusenfryd og Honning pastirol). Då blir det jaggu ein tur innom der når eg skal på Sartor i morgon! Takk for tips!

Eller nille pleier å ha sånne pakker fra Haribo ;) kan sjekke innom der og når du tar runden :D syns eg såg de for ikkje så lenge siden. Men klarer ikke helt se for meg kor det va. Men har bare vært på sartor, så det må vel være der en plass :)

Back
Topp