Lillezilje
Gift med forumet
Etter mye inspirasjon herfra har jeg gått igang med å lakke de fæle dørene på baderomsinnredningen vår.
Har kjøpt svart "hobbylakk" som vistnok skal fungere på stortsett alt. Og så har jeg kjøpt en lakk som skal lage en slags marmoreffekt. Så er litt spent på resultatet. Har foreløpig bare lagt 1 lag med svart lakk. Skal legge ut bilde etterhvert[:D]
(Bilde fra salgsannonsen før vi kjøpte huset)
[&:] Litt usikker på hva jeg synst.. litt mye hvite striper kanskje.

Ble faktisk ikke så gale når jeg fikk hengt det opp. Ble mye finere på bildet. Er så mye blits på bildet at de hvite strekene kommer frem mye mer enn det gjør i virkligheten. Ble faktisk veldig bra.. men dog ikke på bilde.
Får ikke lakket mer før i morgen.. gikk tom for lakk [&:]
Har kjøpt svart "hobbylakk" som vistnok skal fungere på stortsett alt. Og så har jeg kjøpt en lakk som skal lage en slags marmoreffekt. Så er litt spent på resultatet. Har foreløpig bare lagt 1 lag med svart lakk. Skal legge ut bilde etterhvert[:D]
(Bilde fra salgsannonsen før vi kjøpte huset)
[&:] Litt usikker på hva jeg synst.. litt mye hvite striper kanskje.

Ble faktisk ikke så gale når jeg fikk hengt det opp. Ble mye finere på bildet. Er så mye blits på bildet at de hvite strekene kommer frem mye mer enn det gjør i virkligheten. Ble faktisk veldig bra.. men dog ikke på bilde.
Får ikke lakket mer før i morgen.. gikk tom for lakk [&:]