Lakenskrekk

monicabebe

Forumet er livet
Flere som sliter med det?

Altså det er jeg som har det. Vil ikke legge meg på kveldene og har det med å hale det ut så lenge som mulig selv om jeg VET jeg blir trøtt dagen etter.

Vet ikke hva som er så spesielt med å være oppe lenge, men jeg elsker timene fra 21.00 og utover....

Jada...noen som kjenner seg igjen?

Vet hvordan du har det [8D][:D] Går jo glipp av masse [8D]. Det er jo så deilig å sitte å kose seg forran tven eller pcen..

Jaaaaaaa!!!!! Kjenner meg veldig igjen!!!!!![:D][:D][:D]

jeg har vært sånn i hele mitt liv... frem til jeg ble gravid omtrent... nå MÅ jeg bare gå og legge meg om kvelden, og det hender faktisk jeg dropper tv-program jeg har lyst å se og legger meg i stedet (men i helgene får jeg drypp av den gode gamle lakenskrekken igjen, og sliter litt med å komme meg i seng)

Som A-menneske har jeg ingen forståelse overhodet for denne slags tilbøjeligheter. Hva er så fantastisk med tiden fra 21? Den er beregnet til at sove i. Selv kan jeg strekke den helt til 22.30 hvis jeg virkelig skejer ut. Men det er jo så herlig å være lysvåken og frisk kl 6.15. Det er da jeg er i storslag!
[;)]

ORIGINAL: lenemor

jeg har vært sånn i hele mitt liv... frem til jeg ble gravid omtrent... nå MÅ jeg bare gå og legge meg om kvelden, og det hender faktisk jeg dropper tv-program jeg har lyst å se og legger meg i stedet (men i helgene får jeg drypp av den gode gamle lakenskrekken igjen, og sliter litt med å komme meg i seng)

hmm.. hva gjorde du for å bli kurert? for morten lider ikke av lakenskrekk... og jeg kjenner jeg blir sint hver gang han spør... skal vi legge oss?!?!? (ja.. for vi legger oss alltid samtidig) jeg er sååå redd for å gå å legge meg................................... har bare lyst til å sitte oppe leeeeeeeeeenge... men i helgen har vi barnefri.. m skal ut.. og jeg ville ha barnefri.. bare for å få være oppe så lenge jeg vil.. [8D][:D]

Ja det er noe magisk med stillheten i huset når barn er lagt og det er forsent å begynne å romstere med støvsuger og husarbeid...[:D][:D]

Her og.. Elsker å være seint oppe.. MEN så har jeg begynt å like de tidlige timene om morningen og plutselig.. [:)] Så det er litt opp og ned.. Hehe..

Litt av og til. Men jeg har i hvertfall lakenskrekk de helgene jeg har barnefri. Da kommer jeg meg aldri i seng[&:]

ORIGINAL: Lillemor82

ORIGINAL: lenemor

hmm.. hva gjorde du for å bli kurert? for morten lider ikke av lakenskrekk... og jeg kjenner jeg blir sint hver gang han spør... skal vi legge oss?!?!? (ja.. for vi legger oss alltid samtidig) jeg er sååå redd for å gå å legge meg................................... har bare lyst til å sitte oppe leeeeeeeeeenge... men i helgen har vi barnefri.. m skal ut.. og jeg ville ha barnefri.. bare for å få være oppe så lenge jeg vil.. [8D][:D]

Jeg gjorde ikke en dritt for å være ærlig - annet enn at jeg plutselig var stuptrøtt når kvelden kom. Og når man står opp før sju hver dag, og har fullt opp (det er litt mer slitsomt å være mor og student enn de rollene jeg har hatt før i livet merker jeg), så er det flatt batteri når kvelden kommer

ORIGINAL: O.o°•Tixxxy•°o.O

Ja det er noe magisk med stillheten i huset når barn er lagt og det er forsent å begynne å romstere med støvsuger og husarbeid...[:D][:D]
Akkurat slik føler jeg det også! Med så intense dager MÅ jeg har noen timer for meg selv[:D]

Back
Topp