Laken til senga??

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Ikke veldig graviditetsrelatert men men.. er det noen som har Jenssen seng her slik som man kan justere rygg, ben osv på? Vi kjøpte det i jula, men jeg sliter sånn med de lakene nå når jeg er gravid. De er så klam og ekkel. Trenger slike laken som deler seg til midten, men klarer ikke finne den varianten i stretch.. er det noen her som vet om det finnes? I så fall rop ut, for nå er det like før jeg tvinger mannen til å kaste senga [emoji23]
 
Er det slike gammeldagse bomullslaken? Laken i 100% bomull skal jo ikke føles klamme...

Nå vet jeg ikke helt hva slags seng dette er, men hvis den har overmadrass så kan du vel bruke vanlig stretch laken?
 
Jeg har kjøpt (relativt) stretchy silkelaken på Princess, da for 180. Skjønte ikke helt hva du mente med deler seg, men hvis du kjøper 2 x 90 eller det de har så løser du det vel?
 
Aha har sett på sengene nå. Overmadrassen henger sammen på midten?

Kjøp to jerseylaken, klipp over strikken der madrassene møtes, sy sammen de to laknene og se om ikke det duger?

Høres dyrt ut med slike spesiallaken
 
Jeg har kjøpt (relativt) stretchy silkelaken på Princess, da for 180. Skjønte ikke helt hva du mente med deler seg, men hvis du kjøper 2 x 90 eller det de har så løser du det vel?

Overmadrassen henger sammen fra midten og ned, men er delt fra midten og opp [emoji21] teiteste valget ever...
 
Aha har sett på sengene nå. Overmadrassen henger sammen på midten?

Kjøp to jerseylaken, klipp over strikken der madrassene møtes, sy sammen de to laknene og se om ikke det duger?

Høres dyrt ut med slike spesiallaken

Jaa, det var ikke dumt. Når er ikke jeg flink å sy, men skal faktisk høre med mamma om hun kan hjelpe meg!

Ja det er dyrt, og det føles ut som å ligge i sånn sengeklær som de har på sykehuset.. jeg sover ikke godt i dem, og hater virkelig når lakenet krøller seg under meg [emoji1304]
 
Jaa, det var ikke dumt. Når er ikke jeg flink å sy, men skal faktisk høre med mamma om hun kan hjelpe meg!

Ja det er dyrt, og det føles ut som å ligge i sånn sengeklær som de har på sykehuset.. jeg sover ikke godt i dem, og hater virkelig når lakenet krøller seg under meg [emoji1304]

Ja du får høre med mor om hun kan fikse et prøvelaken. I hodet mitt virker det i grunn veldig enkelt, men ikke alle ideer funker like godt i praksis, må nok prøves og feiles den første gangen
 
Vi har også sånn seng, men bruker bare vanlig laken :)

Problemet mitt er at mannen ligger i Alt mulig av stillinger med den styregreia så å «dele» laken med han er et rent mareritt [emoji23] hadde vi begge kunne hatt senga flatt så hadde det vært bedre..
 
Back
Topp