laken mot krybbedød

Frøken Fjong

Glad i forumet
et laken som skal forhindre krybbedød..se www.safebaby.no
tror dere på dette? lurer på om jeg skal bestille..!

Vi har baby sense i vugga til leon, for han sover på magen...

ORIGINAL: Iroim

Vi har baby sense i vugga til leon, for han sover på magen...

Hva er det? [8|]

ORIGINAL: Peggy85

Om ikke jeg husker feil, så er dette bare humbug! Gidder ikke lese, men er dette det fra New Zeeland/Australia? Om det er det, så er det bare lureri!

ORIGINAL: brummemor

Om ikke jeg husker feil, så er dette bare humbug! Gidder ikke lese, men er dette det fra New Zeeland/Australia? Om det er det, så er det bare lureri!

Ja, det er det fra New Zeeland..så det er bare lureri altså?? Jeg vet ikke altså...bare synes det hørtes bra ut..men kanskje for bra til å være sant..!

ORIGINAL: brummemor

Ja, det er det fra New Zeeland..så det er bare lureri altså?? Jeg vet ikke altså...bare synes det hørtes bra ut..men kanskje for bra til å være sant..!

Nemlig! Det var ikke anbefalt fra landsforeningen mot krybbedød ihvertfall... Bruk sunn fornuft, så går det nok bra

Trodde det hjalp å støtte landsforeningen mot krybbedød jeg, så slapp ungene å være i faresonen[8|] (neida, blir bare så forb.... når de ringer derfra og sier "næh, har dere nettopp fått en baby???" - som om de ikke visste det - og "det ville jo vært tragisk om noe skulle skje..." [:@][:@][:@][:@][:@] )

Jeg syns de forandrer på disse "farene" til stadighet. Ligge på magen, ligge på siden, ligge på rygg, sove med smokk, sove uten smokk, sove med pute og uten pute[:'(] Har vært så mye fram og tilbake at jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på...[&:]

Back
Topp