Laila76:)

sollise

Elsker forumet
Tante har vel ikke kommet i dag vel!?! Jeg greide vel å jage henne bort i går[;)]

Vil bare ønske deg masse lykke til Laila!

Stemmer for en baby i magen din![:D]

Hei på dere=)

Jeg må si jeg er litt spent,alikevel om jeg egentlig ikke tror jeg er blitt gravid[:(]Jeg har ikke fått tanta(jippi=) ) på besøk.Men ettersom at jeg har hatt en hormonfeil,PCO;før jeg senaborterte i juni så har jeg vært litt spent på om tanta blir tullerusk eller om jeg får en normal syklus.Men jeg lever jo i håpet da ettersom tanta ikke har dukket opp[:D]Jeg skal ta en test til uka....Go'klem til dere begge[:D]

Håper det beste for deg, Laila....[:)]

Stor klem tilbake til deg...[;)]

Takk Bast[:D]Jeg håper og jeg ønsker[;)]

Masse lykke til Laila76[:D][:D][:D]

Lykke til Laila76! Unner deg virkelig en spire!

Takktakktakk....dere er så koselige altså......

LYKKE TIL, LAILA[;)]

Jeg krysser fingra for at det er en spire i magen din [:D]

thank you=)

Fortsatt ikke sett noe til tanta?

Ikke enda....[:D]

UFF..ja da dukket tanta opp da[:'(]Så da er vel håpe ute for denne gang:(Så da gjenstår det å se da hvor lenge tanta blir.Håper at jeg slipper å ha henne i mnd vis altså,da blir jeg skikkelig sint på henne[:@]

Er det noen som kan fortelle meg hvordan man teller syklusen sin?Jeg husker ikke helt hvordan det var...

Det var leit å høre, Laila76 [:(] Syklusen regnes fra første dag av mensen til siste dag før neste mens!!

Bedre lykke neste gang[:D][:D]

Ok.Men hvordan skal jeg finne ut det når min siste mens var etter en senabort,og da blødde jeg fra 27 juni til 23 juli??!!også fikk jeg den igjen i dag.....

Da må du nok bare vente til neste vanlige mens med å telle syklus..
Men det går jo fint an å bli gravid FØR neste vanlige mens, da.. håper på det for din skyld[;)]

ORIGINAL: Fiorelina

Da må du nok bare vente til neste vanlige mens med å telle syklus..
Men det går jo fint an å bli gravid FØR neste vanlige mens, da.. håper på det for din skyld[;)]

Signerer på den [:D]

Ja da må jeg vente da=) Håpe tiden går fort[:D]Jeg har så dårlig tålmodighet når det gjelder det altså.....[;)]