Laila76

FjerneErna

Forumet er livet
Så godt å se deg pålogga!! Hvordan går det med deg?

Hei lisa79[:)]

Jeg har det bra jeg,ble utskrevet fra sykehuset for 2 dager siden,så det er deilig å komme hjem igjen[:D]Jeg var jo innlagt i 13 døgn,pga livmorhalsen min har blitt så kort,de ville jeg skulle passere uke 34,for da er det meste ferdig med babyen,og det har jeg klart nå,så kun jeg få hjem[;)]Uansett når jeg får rier nå fremover,så stopper de ikke det etter denne uka,så da får jeg bare gå på vent her hjemme[;)]Hvordan går det med deg?

Tipper du er ganske så letta over å ha kommet så langt?!?? [:)]

Jeg har det fint, går hjemme og gjør ting i mitt eget tempo. Nyter den siste tida jeg kan sove så lenge jeg vil [;)]

Krysser fingrene for at han blir i magen ennå noen uker- tenk at du bare har 39 dager igjen til termin!! Tida flyr!!

ORIGINAL: lisa79

Tipper du er ganske så letta over å ha kommet så langt?!?? [:)]

Jeg har det fint, går hjemme og gjør ting i mitt eget tempo. Nyter den siste tida jeg kan sove så lenge jeg vil [;)]

Krysser fingrene for at han blir i magen ennå noen uker- tenk at du bare har 39 dager igjen til termin!! Tida flyr!!
Ja nå nyter jeg tiden bare,noe jeg ikke har gjort tidligere i svsk[;)]Har fått time på sykehuset da den 30 mai,til fjerning av cerclagen,og da er jeg akuratt 37 uker,så vi får se om jeg kommer dit,eller om jeg får rier før.Gutten er iallefall stor,er over 3 kg allerede,så jeg håper jeg ikke går til termin...

Er det ikke 37 uker som er grensa for prematur? Det er jo akkurat passe det [;)] Han var stor ja,men det går helt sikkert bra!!
Bare kos deg masse og nyt den siste tida [:D][:D]

ORIGINAL: lisa79

Er det ikke 37 uker som er grensa for prematur? Det er jo akkurat passe det [;)] Han var stor ja,men det går helt sikkert bra!!
Bare kos deg masse og nyt den siste tida [:D][:D]
Stemmer det ja[:)]Du må kose deg du også fremover[;)]Tenk du har termin akuratt 1 mnd etter meg på dato[;)]Det går nok fort,spesielt på denne tiden av året[;)]Lykke til fremover,sommerklem fra Laila. 

Så gøy at vi har samme termindato [:D] Jeg syns nesten tida går litt vel fort jeg- bare 10 uker til termin i morra [8|] Men jeg gleder meg masse til å treffe vårt vesle mirakel [:D][:D][:D]

Sommerklem til deg fra meg også [:D]

Back
Topp