Laila76

Pia81

Elsker forumet
Her har vi vel alle krysset fingre og tær for UL din...
Og venter spent på å høre hvordan det gikk[:)]

Er det en sladrevenn som har hørt det kanskje???

Ja vi venter i spenning [8D]

Mange gode klemmer sendes din vei!

Kathrine

Krysser fingrer for deg og håper å høre snart på hvordan det gikk!!

krysser fingrene her også, når skulle hun dit?

ORIGINAL: ~Kathrine~

Ja vi venter i spenning [8D]

Mange gode klemmer sendes din vei!

Kathrine

signerer[:)]

Her er jeg kjempeirritert på legen[:@]Jeg ble satt opp hos en lege jeg ikke liker fordi hun jeg egentlig bruker var fullbooket for tiden.Jeg var inne  i max 5 min og han skjekket meg ikke nedentil engang,fordi jeg var på legevakta og gjorde det for 3 dager siden,for da trodde jeg det hadde skjedd noe,alt var i orden da.Det eneste han gjorde var en rask ul på magen i ett min,fikk ikke sett stort da heller,så ett hode og armer,eller brukte han den langt ned for å se om han fikk inn livmorhalsen,han sa nesten ingenting,sluttsitatet var: alt i orden her.Særlig om jeg er trygg for de orda slik jeg ble behandla.Jeg fikk ny time om 2 uker,og da krevde jeg hun som jeg egentlig bruker,og fikk det alikevel om hun er fullbooket.Så da får jeg bare håpe alt er bra til da,den 21 februar..[8|]

[:'(] æsj så dårlig gjort! De burde tenkt litt annerledes når du er i den sit du er! Håper du får komme inn til fastlegen din neste gang da!! [;)]

ÅÅÅå... så dumt!!!! [:(]
Enkelte burde revurdere sine yrker hvis de ikke klarer å vise medmenneskelighet synes jeg [>:]
Men du får se det positive på at han sa al var i orden, og se frem til en ny time som sikkert blir bedre.

Det er i disse dager du skal "ruge" og kose deg sammen med barnet!!! [:D]

Så trasig at du ikke fikk høre så mye!!!
Det er irriterende når noen ikke viser forståelse altså!![:@]
spesielt til deg som har hatt problemer tidligere, så bør
de være EKSTRA nøye tenker jeg da....[:'(] 

vi skulle vært leger og jordmødre vi jenter! hadde sikkert
gjort en bedre jobb....[&:] enn noen i allfall...

håper det går bedre neste gang da Laila...

Sender en kjempe stor klem til deg

Det va skikkelig bedritent da....!

Om du ikke føle deg trygg hadde jeg ringt, klaget å forlangt mer!
Kansje man ikke kommer langt, men det der var ikke en ok behandlig i det
hele tatt!

Sånne ting provoserer meg ENORMT!!!

Trøste Klem fra Kathrine

åååh så kjibt da[:@]selv om han sa alt var i orden så skjønner jeg du ble skuffa.

til alle leger/jormødre:VI GRAVIDE MÅ HA DET INN MED T-SKJE OG HELST FLERE GANGER AT ALT ER I ORDEN FØR VI KLARER Å SLAPPE AV!!!!!!!!!!!!!![:'(]

håper hun vanlige tar seg god til neste gang om to uker da[:)]så får du bare ligge å late deg på sofaen i mens![;)]

Fytti så irriterende, slikt tåler ikke jeg.
Nå man er inni i et svangerskap, så burde alle som jobber rundt dette vite bedre enn som så å behandle folk på[:@] men eg hadde virkelig sagt i fra te hun fastlegen din, kanskje det ikke hjelper deg, men så kan hun gjerne få tesnakk slik nestemann som kommer ikke skal måte tåle slikt[:@]

[:)]Takk for at dere forstår meg[:)]jeg var veldig irritert i dag.Neste gang jeg skal på ul er jeg akuratt 23 uker(hvis jeg kommer dit da..)og da vet jeg at jeg blir behandla bedre,for hun jeg skal til da er den gynekologen jeg vanligvis bruker[;)]hun er så grei med det at hun forklarer alt hun gjør.Men hvis jeg føler meg usikker på om noe er på gang før den tid,så ringer jeg bare vakthavende gynekolog på sykehus og reiser ned dit på skjekk.Heller det enn å gå å engste meg,jeg er inne i den kritiske periode av svsk nå,så heller flere bomturer enn å vente.

Ha en flotters kveld alle sammen[:D]Klem fra Laila.

for en utrolig teit lege...
er det mulig, skulle ikke du får svar på diverse ting da[8|]
lykke til neste gang da...
håper du får vite noe da ivertfall...
blir så irritert på visse leger jeg også..
fastlegen min skal byttes ut!!!![:@]

Back
Topp