~~Laila~~

Lille Mille

Gift med forumet
Leste at det blir innsett i uke 25 eller tidligere dersom blødningen skjer før.. [;)] Så moro!!

Var litt spent på hvor lenge de holder på i porsgrunn før sommerferien ser du, sånn itilfelle det blir IVF på oss etter denne syklusen [8|] Er så redd for å ikke få plass før juli og sommerferien [:(]

Men sa de noe om det til deg??

Heia[:D]

Ja nå er jeg spent her,det blir liksom mer "virkelig" når man får brev,datoer og resepter å forholde seg til[8D][;)]Men gleder meg fremover nå ja[;)]
Jeg spurte ikke så mye over tlf ang ferien deres...men hun sa dem har stengt hele juli,men om d vil si fra 1-31 juli el om de har stengt fra uke 27/29juni- uke 31 vet jeg ikke..

Men jeg ser at 31 juli er på en fredag,så da antar jeg de åpner uke 32 hvertfall,men om de har sommerstengt fra uke 27 el 28 vet jeg ikke,går jo selvfølgelig ann å ringe[;)]

Hvordan klaffer dette med deres opplegg da?[:)]Håper du får ett forsøk før sommeren!!
klem!

Jeg vet ikke helt hva som skjer og når egentlig [8|]

Men vi spurte jo legen når vi var der på tirsdag hva som skjedde hvis ikke det skjedde noe denne syklusen. Han sa jo at det stod i papirene at videre steg var IVF, men vi skulle bare ringe inn når mensen kom eller vi testet positivt rundt den 15 april [8|]

Det jeg håper på er da å kunne starte rett på et forsøk (dersom det ikke ble noen desember bebis på oss selvsagt) i den neste syklusen [:)] Det hadde vært helt fantastisk!!

Men vet ikke jeg.. De har sikkert sprengt kapasiteten sin pga ombyggingen av lab'n [8|]

Åhhh...er d ombygging der ja...[8|]Men de tar sikkert ikke inn nye "pasienter" hvis det er overfullt og de ikke klarer det er min tanke da[;)]og du var jo i systemet før meg nå,og jeg regner med at de som er under beh blir prioritert føre nye[;)]

Krysser fingrene for deg at du får beg IVF med engang,om det ikke blir desbaby[;)]

Takk for det kjære du [:)] Ja får håpe det skjer ting fremover iallefall [;)]

Og det er skikkelig spennende med deg da!!! Som jeg skrev i dagboken din:

Every step you take, every move you make
every single day, every time you pray
I'll be "watching" you [;)]

(det er egentlig "I" og "missing you", men måtte jo gjøre om litt da [8D])

Så koseligblir rørt jeg...du må være ei skikkelig go'jente som fortjener bare det beste[;)]
Ønsker deg masse lykke til!!!stooor klem;)

Det er du som er det ~~Laila~~ og som fortjener det beste her i verden!! [;)] Kos og klem!

Back
Topp