Lagt ut en ny oppskrift :)

*BekkUlf*

Forumet er livet
ORIGINAL: *MaCa*

Flink du er...Ikke minst snill...[:D]

[:)]

Hellandussen, hvordan får du tid til alt? Føler du kommer med nye ting hele tiden [8D]

Halsen så kjempefin ut, den skal lagres til en gang det dukker opp litt ledig tid [:D]

Når du skriver dobbel tråd.. Da er det så enkelt som to tråder liksom? To nøster på en gang? Den var kjempefin iallefall! Jeg skal lage.. [:D]

ORIGINAL: mamla

Hellandussen, hvordan får du tid til alt? Føler du kommer med nye ting hele tiden [8D]

Halsen så kjempefin ut, den skal lagres til en gang det dukker opp litt ledig tid [:D]

vet du det at i dag, og i går har jeg vært skikkelig effektiv..aner ikke hvordan[8D][8D]

ORIGINAL: Almyrida81

Når du skriver dobbel tråd.. Da er det så enkelt som to tråder liksom? To nøster på en gang? Den var kjempefin iallefall! Jeg skal lage.. [:D]

jupp[:D]

Den må jeg prøve meg på når jeg er ferdig med tøffelbestillingene mine:)
kjempenais! Har noe brunt sånn garn liggende :)

ORIGINAL: Fever

Den må jeg prøve meg på når jeg er ferdig med tøffelbestillingene mine:)
kjempenais! Har noe brunt sånn garn liggende :)

Takk[:)] Må huske å gi meg tilbakemelding på om oppskriften er grei da[:)]

du er så flink [:)]

kunne ikke delt oppskrift på lua di ? blunk,blunk

trenger lue jeg og hadde vært kjekt å prøve å lage en[:)]

Jeg har laget den ikveld[:)] Første gang jeg hekler, men skal feste på noen knapper som jeg skal kjøpe i morgen, så kan jeg ta bilde og vise[:D]

Du er kjempeflink og takk for at du delte oppskriften[:)]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Jeg har laget den ikveld[:)] Første gang jeg hekler, men skal feste på noen knapper som jeg skal kjøpe i morgen, så kan jeg ta bilde og vise[:D]

Så kjekt[:D] Den var ikke så vanskelig sant? Gleder meg til bilde[:D]

Så fin den var[:)]

Den får jeg prøve meg på en gang[:D]

ORIGINAL: [ Monica ]

du er så flink [:)]

kunne ikke delt oppskrift på lua di ? blunk,blunk

trenger lue jeg og hadde vært kjekt å prøve å lage en[:)]

Takk[:)] skrev ikke ned luen,men jeg trooor jeg begynte med magisk ring,10 fm om ringen,og så økte jeg til 20,30, og 40..Bare prøv deg fram[:)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Så kjekt[:D] Den var ikke så vanskelig sant? Gleder meg til bilde[:D]

Den var jo kjempegrei[:)] Forstod oppskriften med en gang[;)]

Den var kjempefiiin!! Lagt til i min (noe lange) liste over prosjekt etter sjal og julekort[;)] Så sød du er som tenker på oss og legger ut så bra oppskrifter!!

ORIGINAL: rilo julegris

Den var kjempefiiin!! Lagt til i min (noe lange) liste over prosjekt etter sjal og julekort[;)] Så sød du er som tenker på oss og legger ut så bra oppskrifter!!

hihi[:)] Bare hyggelig[:)]

LEKKER!! Den skal jeg prøve meg på! Må bare kjøpe riktig garn!
Og det er såååå deilig å endelig skjønne oppskrifter!!! Så denne skjønte jeg[:D][:D][:D]

Digger det andre innlegget du har lagt ut også! Lua og hals til deg selv! Skal jeg prøve på å!
Hjelpes, farlig med hekling altså! Man vil jo prøve seg på ALT![8D]

Tusen takk for masse inspirasjon![:D]

ORIGINAL: smash

LEKKER!! Den skal jeg prøve meg på! Må bare kjøpe riktig garn!
Og det er såååå deilig å endelig skjønne oppskrifter!!! Så denne skjønte jeg[:D][:D][:D]

Digger det andre innlegget du har lagt ut også! Lua og hals til deg selv! Skal jeg prøve på å!
Hjelpes, farlig med hekling altså! Man vil jo prøve seg på ALT![8D]

Tusen takk for masse inspirasjon![:D]

jepp! Har så mane ideer at jeg blir helt fortvilet over at jeg ikke har flere armer[8D]

Back
Topp