Lagt ut bilder av huset

WOW, for en forandring! Kjempe flott! Gleder meg til vi begynner med påbygget :)

Kommentar i bloggen din [:)]

Takk for det[:)]. Ikke til å kjenne igjen nei, er vel bare reisverket i førsteetasjen som står igjen fra orginalen[8D][:D]!

Mitchi: håper vi får se bilder av påbyggingen? Kan hvertfall si at det var kjempegøy når vi var ferdige! (for det var ikke så gøy når vi holdt på. Vi bodde på i huset mens vi holdt på. Ett rom pluss bad hadde vi[:D][X(]...)

For et fantastisk lekkert hus! Bildene før og etter er jo som natt og dag. Har dere vinduer fra gulv til tak? Hvis ja, er dere fornøyd med det?

Vi har nemlig valgt det og kjenner en liten usikkerhet i magen[:)]

ORIGINAL: 2 x Lykke

For et fantastisk lekkert hus! Bildene før og etter er jo som natt og dag. Har dere vinduer fra gulv til tak? Hvis ja, er dere fornøyd med det?

Vi har nemlig valgt det og kjenner en liten usikkerhet i magen[:)]

Ja vi har vinduer fra gulv til tak, og det er deilig!!! Masse lys, slipper støvtørking for man støvsuger jo el mopper inni der allikevel[;)]. Hadde jeg vært veldi glad i nips og små pynt hadde jeg kanskje savnet en karm å sette det i, men jeg har jo hyller/skjenk og border inne som jeg kan ha stæsj på[;)].

ORIGINAL: ¤Mosepjusk¤

For en forandring!!
Stilig det har blitt, skjønner godt at dere er fornøyd![:)]

ORIGINAL: lille*frø

Takk for det[:)]. Ikke til å kjenne igjen nei, er vel bare reisverket i førsteetasjen som står igjen fra orginalen[8D][:D]!

Mitchi: håper vi får se bilder av påbyggingen? Kan hvertfall si at det var kjempegøy når vi var ferdige! (for det var ikke så gøy når vi holdt på. Vi bodde på i huset mens vi holdt på. Ett rom pluss bad hadde vi[:D][X(]...)

Klart jeg skal legge ut bilder. Har møte med byggefirma i april, så håper bygginga begynner iløpet av sommeren. Vi skal rive to av soverommene oppe, så vi må flytte ned i kjelleren imens. Vi skal sove i kjellerstua, og heldigvis er det et lite kjøkken der som vi kan bruke mens vi bygger nytt kjøkken oppe. Og bad har vi også nede! Så det er jo litt greit da! [:)]

ORIGINAL: Mitchi

ORIGINAL: lille*frø

Klart jeg skal legge ut bilder. Har møte med byggefirma i april, så håper bygginga begynner iløpet av sommeren. Vi skal rive to av soverommene oppe, så vi må flytte ned i kjelleren imens. Vi skal sove i kjellerstua, og heldigvis er det et lite kjøkken der som vi kan bruke mens vi bygger nytt kjøkken oppe. Og bad har vi også nede! Så det er jo litt greit da! [:)]

gleder meg til å se bilder[;)]. Ekstra kjekt å følge med når en har holdt på selv[:)].

Tusen takk for fine kommentarer jenter![:)]

Knallbra!! [:)]

Back
Topp