Lagt på meg...

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Veide meg igjen i går... Var så vidt jeg turte :P Føler at jeg har lagt på meg så fælt, og det stemmer.
Lagt på meg 3,5kg alt jeg... Syns igrunn det var mye til at jeg bare er 10+6 :P
Men men.. Skal jo legge på seg da :) Bare håper ikke det fortsetter sånn her i dette tempoet... :P

Jeg har heldigvis bare lagt på meg en halvkilo. Og godt er det, for jeg har så mye å ta av fra før, at jeg kommer til å bli regelrett deprimert om jeg ender opp med å gå opp 40 kilo...

Jeg har heldigvis bare lagt på meg en halvkilo. Og godt er det, for jeg har så mye å ta av fra før, at jeg kommer til å bli regelrett deprimert om jeg ender opp med å gå opp 40 kilo...
litt må du nok regne med.... jeg er veldig lita og la på meg 18kg sist... det forsvant kort tid etter fødsel. får håpe vi slipper å legge på oss unødvendig mye da..

Her har jeg lagt på meg ca 1 kg, men jeg er godt polstra fra før så håper jeg slipper å gå opp så mye denne gangen. Sist gikk jeg opp ca 20kg.. Har time hos ernæringsfysiolog 8.4 så håper på god hjelp og veiledning der :)

har gått ned i vekt foreløpig jeg og er ikke lei meg for det da jeg har litt å ta av i utgangspunktet.

Har du fått sånne bare må ha lyster ? Får man det går man nok kanskje litt fortere opp?

Her har jeg bare gått ned, men magen har blitt større :)

Jeg la på meg veldig i rykk og napp sist svangerskap og endte opp på 17 kg :) 17 kg som forsvant i løpet av de første månedene, så jeg tror ikke du trenger å være bekymret :)

Har du fått sånne bare må ha lyster ? Får man det går man nok kanskje litt fortere opp?

Her har jeg bare gått ned, men magen har blitt større :)
Neh, ingen spesielle lyster... Men null kvalme og en enorm matlyst :p

Bare gått ned til nå, dvs gikk ned 3 kg til uke 7, vært stabil etter det. Føler meg tyngre likevel, er nok fordi magen begynner å vokse litt nå.. :P

Jeg gikk ned 3 kilo, så gikk jeg opp 1 kilo og har ligget stabilt der.

Har gått ned en del kilo til nå. Håper det stabiliserer seg snart for jeg har ikke noe særlig ekstra å ta av dette svangerskapet :/

Har også gått ned, og fornøyd med det siden jeg er tyngre i utgangspunktet denne gang. Men da jeg nevnte for jordmor at jeg ikke ville opp mer enn 6 kilo, ble hun streng med meg... var visst ikke bra for baby å gå ned i vekt i svangerskapet... noe med avfallsstoffer som gikk over til barnet. men prøver å spise sundt og bevege meg da=) Skal ikke opp de 25 kiloene jeg la på meg sist!

Back
Topp