Lagt på dere enda ?

Lykkelillevenn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har dere lagt på dere enda ? Jeg er 13+1 og har ikke lagt på meg et eneste gram, har heller gått ned ca 0,5 kg. Hva med dere ?

Går opp og ned, men med mat i magen har jeg gått opp 2,5 kg. Men alle er jo forskjellige :)

Jeg har plutselig gått opp 4 kg (!!) kaster ikke opp like mye lenger men spiser masse for å stagge kvalmen. Må gi seg snart så jeg kan spise normalt. Ellers blir dette ille tall :(

Syns bare det er en uhensiktsmessig diskusjon, for det avhenger så av utgangspunkt og form. Mange overvektige går ned i vekt, og motsatt. Noen klarer å trene, andre orker ikke tanken. Noen får i seg mat mens andre bare kaster opp. Håper jeg går opp mange gode gravidekilo:)

Altfor mye :( spiser så mye ekstra no fortiden, tror jeg har gått opp 4-4,5 kg...

Gått opp 1 kilo, men hadde forventet det da jeg spiser hele tiden :p

Er 13+1 og har ikke gått opp noe ennå. Men har flyttet rundt på noe, for puppene en definitivt større. Hehe
Men når vekten kommer er veldig individuelt og ingenting er mer riktig enn noe annet. For min del har det vært praktisk at vekten ikke har kommet, da jeg ville vente til tidlig UL med å si noe.

Syns bare det er en uhensiktsmessig diskusjon, for det avhenger så av utgangspunkt og form. Mange overvektige går ned i vekt, og motsatt. Noen klarer å trene, andre orker ikke tanken. Noen får i seg mat mens andre bare kaster opp. Håper jeg går opp mange gode gravidekilo:)
Jeg lurte bare fordi jeg syns det er rart jeg ikke har gått opp I vekt, ingenting som sier jeg ikke skal ha gått opp.

Jeg lurte bare fordi jeg syns det er rart jeg ikke har gått opp I vekt, ingenting som sier jeg ikke skal ha gått opp.
Så bra;) var så sinnsyke vekt-diskusjoner i forrige svangerskap-forum, kjente jeg ble svett hvis det fortsatt er topp 3 tema å snakke om når man er gravid. Jeg gikk opp 20 kg med første, og 15 med andre. Men det forsvinner jo fort! Syns ikke folk skal engste seg for mye for gravide-kilo. Hvis man ikke er ekstremt overvektig da, men da skal man jo få hjelp og veiledning.

Jeg er 13+5 nå. Har noen ekstra kilo fra før, men etter jeg ble gravid har jeg foreløpig gått ned 1,5 kg. Endel kvalm og matlysten har ikke vært på topp, så jeg tenker innimellom at jeg kanskje skulle spist mer.

Forrige svangerskap var jeg konstant sulten og gikk opp ca 15 kg. :)

Så bra;) var så sinnsyke vekt-diskusjoner i forrige svangerskap-forum, kjente jeg ble svett hvis det fortsatt er topp 3 tema å snakke om når man er gravid. Jeg gikk opp 20 kg med første, og 15 med andre. Men det forsvinner jo fort! Syns ikke folk skal engste seg for mye for gravide-kilo. Hvis man ikke er ekstremt overvektig da, men da skal man jo få hjelp og veiledning.
Her var det vel I omvendt hensikt at jeg spurte, bekymra for at jeg ikke har gått opp enda med henhold til at jeg ikke kaster opp, ikke er kvalm og dermed spiser sjokolade og mat til det tyter ut a ørene mine :p

Er 10+5 og gått ned litt over 4 kg pga. kvalme. Gikk ikke opp i vekt før etter uke 20 sist svangerskap.

Her var det vel I omvendt hensikt at jeg spurte, bekymra for at jeg ikke har gått opp enda med henhold til at jeg ikke kaster opp, ikke er kvalm og dermed spiser sjokolade og mat til det tyter ut a ørene mine :p
Man kan jo velge hvilke tråder man leser og deltar i ;)

Back
Topp