Har dere lagt på dere enda ? Jeg er 13+1 og har ikke lagt på meg et eneste gram, har heller gått ned ca 0,5 kg. Hva med dere ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nesten ikke spist, hatt lite matlyst, og gått opp 2,5 kg... Men drukket mye vann, er stadig tørst.Gått opp 1 kilo, men hadde forventet det da jeg spiser hele tiden![]()
Jeg lurte bare fordi jeg syns det er rart jeg ikke har gått opp I vekt, ingenting som sier jeg ikke skal ha gått opp.Syns bare det er en uhensiktsmessig diskusjon, for det avhenger så av utgangspunkt og form. Mange overvektige går ned i vekt, og motsatt. Noen klarer å trene, andre orker ikke tanken. Noen får i seg mat mens andre bare kaster opp. Håper jeg går opp mange gode gravidekilo![]()
Så braJeg lurte bare fordi jeg syns det er rart jeg ikke har gått opp I vekt, ingenting som sier jeg ikke skal ha gått opp.
Her var det vel I omvendt hensikt at jeg spurte, bekymra for at jeg ikke har gått opp enda med henhold til at jeg ikke kaster opp, ikke er kvalm og dermed spiser sjokolade og mat til det tyter ut a ørene mineSå bravar så sinnsyke vekt-diskusjoner i forrige svangerskap-forum, kjente jeg ble svett hvis det fortsatt er topp 3 tema å snakke om når man er gravid. Jeg gikk opp 20 kg med første, og 15 med andre. Men det forsvinner jo fort! Syns ikke folk skal engste seg for mye for gravide-kilo. Hvis man ikke er ekstremt overvektig da, men da skal man jo få hjelp og veiledning.
Man kan jo velge hvilke tråder man leser og deltar iHer var det vel I omvendt hensikt at jeg spurte, bekymra for at jeg ikke har gått opp enda med henhold til at jeg ikke kaster opp, ikke er kvalm og dermed spiser sjokolade og mat til det tyter ut a ørene mine![]()
Altså, jeg mente å sitte det forrige innleggetMan kan jo velge hvilke tråder man leser og deltar i![]()