Lagt på deg?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Har du lagt på deg siden du ble gravid?
Her står vekta på samme som da eg blei gravid.
Håper det ikkje blir som først gang da eg la på meg 30 kg :/
Men eg mer bevisst på hva eg spiser og drikker nå.

Tror kanskje jeg har gått ned ett par kg.. Noe jeg absolutt ikke trenger :(

Et par kg, ja.
Foreløpig ikke lei meg pga. det, nå har jeg vært hjemme siden 1. juni, i dårlig form og orker ikke gjøre stort, så er jo nesten positiv over at det er så lite. :P Men gikk opp veldig mye sist så er mer bevist på hva jeg putter i munnen, og er veeldig glad for at jeg ikke har lyst på noe særlig godt og drittmat, går mest i brødskiver her. :P

lnie skrev:
Et par kg, ja.
Foreløpig ikke lei meg pga. det, nå har jeg vært hjemme siden 1. juni, i dårlig form og orker ikke gjøre stort, så er jo nesten positiv over at det er så lite. :P Men gikk opp veldig mye sist så er mer bevist på hva jeg putter i munnen, og er veeldig glad for at jeg ikke har lyst på noe særlig godt og drittmat, går mest i brødskiver her. :P

Som jeg skulle skrevet det selv :)

Jeg er så til de grader matvrak for tiden så pilen går nok oppover ja.
Ikke MIN feil at jeg har så lyst på usunn mat! Vil ha burger med masse dressing... :-( Prøver å måle blodsukkeret og passe på, men jeg er og blir matvrak for tiden altså...

he går vekten oppover ja..........
men hva skal man gjøre da? hvis man ikke vil kaste opp, må jeg spise....

vet ikke, tør ikke veie meg, brus hver dag ( pga kvalme) og konstant små spising kan ikke ha gjort meg mindre akkurat. Men nå som trettheten er bote, så er jeg veldig aktiv, regner med å begynne å trene når kvalmen er borte

Står på stedet hvil eller litt ned. Var akkurat lik sist. Endte opp med 13 kg pluss da og vil ikke opp noe mer denne gangen. Har mest lyst på drittmat og har ikke trent på en god mnd pga kvalme og trøtthet så er nok musklene som er byttet ut med drittmat:P Men begynt å bli litt mer obs på å ikke stappe i meg bare drittmat. Vil jo at mini skal få ett greit utgangspunkt:)

Gikk ned først 4 kilo, men har gått opp 2 av de kiloene jeg har gått ned. så står vel så og si på stedet hvil :)

Gått ned et par kilo. Men det samme har jeg gjort i de to andre graviditetene.
Så begynner jeg å legge på rundt uke 14-15...

I starten var jeg supersugen på godteri så gikk mye i det, nå er det junkfood for alle pengene. Men med tanke på at jeg bare spiser halvparten før jeg ikke klarer mer så kan det ikke være så ille. Gikk opp et par kg i starten men tror det var mye i tarmene mine som måtte ut ;) Nå er jeg bare 1 kg unna utgangspunktet, men ingen av buksene passer og synes toppene sitter aaaltfor trangt. Kanskje det er feil på vekta mi !emoticon

Off, jeg har ikke turt å veie meg etter at jeg var på første kontroll. Var veldig flink sist å gikk bare opp 12 kg, var tilbake til det jeg veide før jeg ble gravid da jeg kom hjem fra sykehuset.
Jeg tror ikkje det er småspising vi legger på oss av. Det er bra for forbrenningen å spise lite og ofte. Det er vel hva vi spiser.. Frukt, yoghurt, knekkebrød, kavring og brødskiver må vel funke.!?  Får vel gå på vekten i morgentidlig.. hihi ;)

Mozzarella skrev:
I starten var jeg supersugen på godteri så gikk mye i det, nå er det junkfood for alle pengene. Men med tanke på at jeg bare spiser halvparten før jeg ikke klarer mer så kan det ikke være så ille. Gikk opp et par kg i starten men tror det var mye i tarmene mine som måtte ut ;) Nå er jeg bare 1 kg unna utgangspunktet, men ingen av buksene passer og synes toppene sitter aaaltfor trangt. Kanskje det er feil på vekta mi !emoticon

Det er sikkert ikke noe galt med vekten din. Oppblåst er vi vel alle.

Har gått opp nesten 2 kilo, og er i 12 uke. Ganske fornøyd med det, med tanke på hva jeg har puttet inn i munnen, men har spist regelmessig da jeg jobber i bhg så kan være det har litt med saken å gjøre. Gikk opp 20 kilo sist gang, så håper jeg ikke gjør det samme denne gangen. :)

800gr, thats it :) la på meg tilsammen 8 kg sist,så satser på å ikke bli så veldig stor denne gangen heller:)

veier meg ikke. men tror nok jeg har gått opp ja. Er så sulten og må passe på å spise jevnlig. Så ja jeg tror jeg har lagt på meg.
Men starter med mindre kg enn før første graviditet og føler meg bra og det synes jeg er viktigst!

Gått ned 1kg. Håper jeg ikke går noe særlig opp da jeg har riiiiiikelig å ta av fra før emoticon

1 kg har jeg gått opp. synes det er lite for alt jeg spiser, men gjør for all del ingenting ;)
nå er Coca Cola blitt min bestevenn da jeg har begynt å bli veldig kvalm :(

SF100808 skrev:
he går vekten oppover ja..........
men hva skal man gjøre da? hvis man ikke vil kaste opp, må jeg spise....

Hehe. signerer denne jeg :P har ikke kastet opp ennå, spiser hele tiden!

Back
Topp