Lagring av klær

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Jeg går gjennom klær etter de to andre barna nå og i en strikkadress som har ligget i en tett plastkasse, finner jeg en død humle - i tillegg til disse i bunn av kassen.
Hvordan i all verden??
Og hva må jeg gjøre når jeg nå skal pakke ting ned igjen?image.jpg

Dersom det har vært helt tett plastkasse så må de ha kommet seg inn først. Men så lenge det er en liten glipe så kan innsekter komme seg inn.

For langvarig oppbevaring så kan vakuumposer til klær være lurt.

Eventuelt kan en gummikant/foring rundt plastkassen også gjøre det helt tett mellom plastkasse og lokk. :)

Dersom det har vært helt tett plastkasse så må de ha kommet seg inn først. Men så lenge det er en liten glipe så kan innsekter komme seg inn.

For langvarig oppbevaring så kan vakuumposer til klær være lurt.

Eventuelt kan en gummikant/foring rundt plastkassen også gjøre det helt tett mellom plastkasse og lokk. :)
Tror jeg skal prøve vakuumposer ja. Gir alt en vask først :) noe av det skal jo forhåpentligvis tas i bruk til høsten også men det rosa får ligge :)

Isssshj, nå fristet det veldig ta en sjekk i egen bod!

Jeg har personlig selv dårlig erfaring med vakuum poser, da de jeg hadde mistet vakuum og åpnet seg. Jeg bruker nå store poser med glidelås fra søstrene grene bla.

Jeg har personlig selv dårlig erfaring med vakuum poser, da de jeg hadde mistet vakuum og åpnet seg. Jeg bruker nå store poser med glidelås fra søstrene grene bla.
De plastposesakene?

Back
Topp