Lagring av bilder - tips?

Slumpesara

Forelsket i forumet
Jeg holder nå på å sortere bilder og lagre de på en ekstern harddisk. Har sinnsykt mange bilder etter fødselen som jeg har helt angst for å miste - så mange gode minner!!! Driver å lagrer de både på pc, e. harddisk, og klarer ikke å slette de fra minnekortet på kameraet. Hva gjør dere med bildene deres? Lagrer dere de på andre steder enn ekstern harddisk? Har noen prøvd lagring på nettet? Gode tips tas imot med takk [:)]

Dropbox skal være bra!

Vi fikk endelig summet oss til å legge alt på ekstern harddisk [:D]
Foreløbig syns jeg det holder, vil jo lage album, meeeen det er tiltak [:o]

Har det på samme måte.. Men i tillegg så har jeg et vrak til en pc så jeg vet at Alle bildene jeg har kommer til å forsvinne med den... I to dager har jeg funnet bilder jeg skal få skrevet ut.. Bruker foto.com de er kjempe billig... ( skal ikke bruke vestaprint igjen)

jeg printer ut bildene mine på elitefoto eller fotoknutsen å legger de albumet,. da mister man dem aldri:P

ORIGINAL: bhansen

jeg printer ut bildene mine på elitefoto eller fotoknutsen å legger de albumet,. da mister man dem aldri:P

om huset ditt brenner ned så mister du dem

Jeg har rundt 11 000 bilder så er litt vanskelig å lagre de på nett, men har 2 laptoper som alle bildene er på pluss en ekstern harddisk... også skal jeg printe ut en del og lage album og...

Hvis det blir noen slanter igjen etter jul tror jeg jammen at jeg skaffer meg enda en harddisk og plasserer hjemme hos foreldrene mine. Har bare en liten nettpc, så der kan jeg ikke lagre alle bilder sånn som deg legokloss. Men skal sjekke ut dropbox også, selv om jeg har bittelitt noia for å legge ut alle babybildene på nett [:-]

Album er veeeldig tiltak, er nok av typen som heller bestiller en ferdig fotobok enn å klippe og lime selv hehe!

Jeg har lagret endel bilder på fotoknudsen.no. Men hvis du har mange bilder tar det lang tid å laste opp.

Hvis du har forsikringer hos IF har du muligheten til å lagre bildene dine hos de. Jeg skal iallefall benytte meg av det [:)] Vi mista så og si alle babybildene av størstemann da pcn ble ødelagt før vi rakk å lage kopi. Til og med bildene fra dåpen ble borte [:o] Heldigvis er broren min fotograf så han hadde massevis med bilder å gi oss. [:)]

Huff, så utrolig kjipt...det er noe sånt jeg frykter også, bildene er noe av det mest dyrebare jeg har! Men godt at du fikk iallfall noen av de tilbake, selv om det kanskje ikke blir helt det samme. Vi har gjensidige, tror ikke de har sånt tilbud, det høres jo veldig bra ut!

ORIGINAL: Markmusa

Hvis du har forsikringer hos IF har du muligheten til å lagre bildene dine hos de. Jeg skal iallefall benytte meg av det [:)] Vi mista så og si alle babybildene av størstemann da pcn ble ødelagt før vi rakk å lage kopi. Til og med bildene fra dåpen ble borte [:o] Heldigvis er broren min fotograf så han hadde massevis med bilder å gi oss. [:)]

Back
Topp