• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Laget uro til barnerommet

MamaB

Elsker forumet
Dette "potlet" jeg med i går, var veldig gøy og ikke minst lett-laget [:D] 
Om noen andre lager så legg ut bilde! [;)]

Fargene ble rare når jeg tok bildene... jaja [:)]

WOW!!! SÅ flink du er!![:)][:)]
Den var kjempe fin!

Takk takk [:D] Fuglene er faktisk noe jeg fant i butikken blant påskepynten, hehe [;)]

Skikkelig fin!! Hva brukte du, perler og filt eller noe annet? Kjenner jeg ble innmari inspirert;)

ORIGINAL: Mamiso

Så genialt å lage selv!!! Superfin ble den![:D]

Lurer også på hva du har brukt? *jeg vil også lage* [:)]

Knallfin[:D] Jeg vil også, hive seg i bilen og kjøre til Panduro tror jeg[:)][:)] 

Gud som jeg misunner sånne kreative sjeler! Tenk hvor kjekkt å ha en hjemmelaget uro...*drømmer meg bort*[:)]

Så kjekt dere ble inspirerte! [:D]

Kjøpte trepinner på Kreativ, det er en sybutikk med malesaker, og 3 bokser akrymaling i lilla, lavendel og rosa (kommer ikke frem på bildet akkurat at pinnene er malt i ulike farger) og en lilla bomullstråd. Kulene kjøpte jeg ferdigmalte, siden jeg allerede likte fargene [:)]

Disse små fuglene er ferdige, kjøpt på Åhlens, er påskepynt (fargene på fuglene er lilla, lavendel, rosa, bå og grønn) Jeg brukte de lilla, lavendel og rosa i denne. Sikkert veldig pent og lett å klippe ut i filt også ja [:D] Kulene fungerer som lodd [;)]

ORIGINAL: S.Reve

knallfint!Min kreative til nå er en hysing med en kakemann utstikker hengende på..Vi l også lage [:D]

De små er jo ikke så kresne da, er mer vi mammaer som ser på slikt [:D]

Gud som jeg misunner sånne kreative sjeler! Tenk hvor kjekkt å ha en hjemmelaget uro...*drømmer meg bort* [:)]

Signer denne!
Den uroen var utrolig nydelig Lykkeliten i Januar![:)]

thank you! thank you! [:D]

gøy å dele slike ideer - lett å lage og ikke minst billig [;)]

Oi, den var kjempefin!!!

Jeg falt sånn for de fuglene da jeg var på åhlens i helga, så jeg har to pakker, kanskje de kan bli uro etter at de har vært påskepynt [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Dette "potlet" jeg med i går, var veldig gøy og ikke minst lett-laget [:D] 
Om noen andre lager så legg ut bilde! [;)]

Fargene ble rare når jeg tok bildene... jaja [:)]

Herlighet så flink du er!  Jeg er helt inponert[:D]

Back
Topp