laget one piece til begge ungene!

entil?

Forumet er livet
var hos alruto sammen med taranita på tirsdag og vi lærte å sy one piece...

så nå har begge ungene fått..
litt stolt av meg selv hehe.. (med goood hjelp fra alruto)

takkk for en super kjekk dag begge 2!

en del begynner feil.. Men det kommer seg hehe!!

Kjempefine Onepicer du har laget[:)]
Så flink du er[:)]

WoW [:)] så flink du/dere er!!!

Jentene dine ble kjempe fine i dressene [;)]

wow de ble jo knallfine! [:D]
og nyydelige modeller [;)]

Såååå fine de var:) Nydelige jenter....

Så utrolig flink!!

fine dresser og vakre modeller! [:)]

Btw, 1100, jeg var i bergen i sommer, og da var vi på fløyen. Og da trudde jeg at jeg såg martine hele tida, for det er jo så mange lys blonde barn i bergen!! [:D] Også var det jo litt vanseklig for meg å vite om det var henne eller ikke, for jeg har jo bare sett henne på bilder. Men jeg konluderte vel med at hun mest sannsynlig ikke befant seg i den enorme mengden med lys blonde barn.

ORIGINAL: Meieriet

Btw, 1100, jeg var i bergen i sommer, og da var vi på fløyen. Og da trudde jeg at jeg såg martine hele tida, for det er jo så mange lys blonde barn i bergen!! [:D] Også var det jo litt vanseklig for meg å vite om det var henne eller ikke, for jeg har jo bare sett henne på bilder. Men jeg konluderte vel med at hun mest sannsynlig ikke befant seg i den enorme mengden med lys blonde barn.

tihi..

har faktisk ikke vært så masse på Fløyen i sommer.. vært så masse annet med Iselinn.. så det har gått litt utover martine [&o]

SÅ var nok sikkert ikke henne.. Da hadde nok GARANTERT jeg og vært der.. ingen andre som hadde tatt henne opp der.. hehe..
LATE familien min!! tihi!!

ORIGINAL: 1100

ORIGINAL: Meieriet

tihi..

har faktisk ikke vært så masse på Fløyen i sommer.. vært så masse annet med Iselinn.. så det har gått litt utover martine [&o]

SÅ var nok sikkert ikke henne.. Da hadde nok GARANTERT jeg og vært der.. ingen andre som hadde tatt henne opp der.. hehe..
LATE familien min!! tihi!!

hehe [:D]
Nå har jeg vært på fløyen èn gang i år da, så du kunne lett kommet unna med det
"hvilken dag var det du sa dere var på fløyen? Å nei, akkurat _den_ dagen var ikke vi der. Vi pleier nemlig bare å være der tirsdager, torsdager og søndager, vi" [;)]

Det var forresten det jeg tenkte også, at jeg nok mest sansynlig hadde følt jeg hadde sett deg der også om martine var der (selv om jeg bare har sett deg også på bilder).

knall fine ..så flink du har vert

Så fin [:D]

Så fine jenter og onepices![:)]

hvem sier de jentene ligner? For jeg syntes de var ganske ulike[:)]

Så fiiiiiine de var!!!

Jeg har sydd matchende til Kristine og meg jeg. Hehe... Men jeg ser ikke så lekker ut i min for tiden da.... ;)

ORIGINAL: [Lisa]

Så fiiiiiine de var!!!

Jeg har sydd matchende til Kristine og meg jeg. Hehe... Men jeg ser ikke så lekker ut i min for tiden da.... ;)

du er sikkert super søt!!

ORIGINAL: *BV addict*

Så fine jenter og onepices![:)]

hvem sier de jentene ligner? For jeg syntes de var ganske ulike[:)]

mange som sier det..
Men jeg syntes ikke det,,

Men i NOEN vinkler så kan de se veldig like ut..

Back
Topp