Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Meieriet
fine dresser og vakre modeller! [:)]
Btw, 1100, jeg var i bergen i sommer, og da var vi på fløyen. Og da trudde jeg at jeg såg martine hele tida, for det er jo så mange lys blonde barn i bergen!! [:D] Også var det jo litt vanseklig for meg å vite om det var henne eller ikke, for jeg har jo bare sett henne på bilder. Men jeg konluderte vel med at hun mest sannsynlig ikke befant seg i den enorme mengden med lys blonde barn.
ORIGINAL: 1100
ORIGINAL: Meieriet
fine dresser og vakre modeller! [:)]
Btw, 1100, jeg var i bergen i sommer, og da var vi på fløyen. Og da trudde jeg at jeg såg martine hele tida, for det er jo så mange lys blonde barn i bergen!! [:D] Også var det jo litt vanseklig for meg å vite om det var henne eller ikke, for jeg har jo bare sett henne på bilder. Men jeg konluderte vel med at hun mest sannsynlig ikke befant seg i den enorme mengden med lys blonde barn.
tihi..
har faktisk ikke vært så masse på Fløyen i sommer.. vært så masse annet med Iselinn.. så det har gått litt utover martine [&o]
SÅ var nok sikkert ikke henne.. Da hadde nok GARANTERT jeg og vært der.. ingen andre som hadde tatt henne opp der.. hehe..
LATE familien min!! tihi!!